Gjest vil ble sterkere Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Vet at dette ikke er helt riktig forum, men regner med at man får raskere svar her. Tenkte å begynne å trene så mange som jeg klarer på knærne eks 5 x 3 annenhver dag. Tenker at det er viktig å heller gjøre få og på rett måte, enn mange og dårlige. Også øke med en stk armeheving x 3 for hver uke, eks neste uke ta 6X3 hver dag, osv osv . Er det en god måte å trene seg opp på? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hva med å begynne med håndvekter først kanskje? 0 Siter
Gjest vil bli sterkere Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hva med å begynne med håndvekter først kanskje? Men er det ikke lurt å begynne med noe skikkelig tungt(min kropp) så langt jeg klarer, også heller øke antallet etterhvert? Eller er det dumt Ser ikke for meg den store fremgangen med armvekter hjemme på stuegulvet? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg klarer en halv armheving hvis jeg begynner "oppe":o) Lykke til! 0 Siter
Goliath Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det høres ut som en god måte å gjøre det på. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.