Gå til innhold

Oversette fra italiensk til f eks engelsk?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje kanskje ikke
Skrevet

Finnes det gratis oversetterprogr på internett som fikser det?

På forhånd takk for svar

Fortsetter under...

Skrevet

Babelfish oversetter elendig som uggabugga sier, mange ord blir helt feil!

Skriver du : free translation i google, skal du få link til en ok side husker jeg rett.

Er det italiensk du trenger å oversette kan jeg gjerne hjelpe deg.

Skrevet

Babelfish oversetter elendig som uggabugga sier, mange ord blir helt feil!

Skriver du : free translation i google, skal du få link til en ok side husker jeg rett.

Er det italiensk du trenger å oversette kan jeg gjerne hjelpe deg.

in data 10 gennaio ho già provveduto ad inviare la documentazione relativa a Mr. X. allego nuovamente documentazione.

Distinti saluti.

Skrevet

Kan hjelpe deg med oversettelse, dersom du trenger...

in data 10 gennaio ho già provveduto ad inviare la documentazione relativa a Mr. X. allego nuovamente documentazione.

Distinti saluti.

Annonse

Skrevet

Babelfish er en klassiker - god underholdning :-)

"........................................"

He he, ja. Det er i beste fall god underholdning, som stort sett ikke kan brukes til noe i praksis. Jeg har fått meg en god latter når jeg har prøvd det ut.

Skrevet

He he, ja. Det er i beste fall god underholdning, som stort sett ikke kan brukes til noe i praksis. Jeg har fått meg en god latter når jeg har prøvd det ut.

At Babelfish ikke gir rett gramatikalsk gjengivelse av det som skal oversettes er for meg

likegyldig. Bare man skjønner sammenhengen.

Skrevet

Distinti saluti.

Pr. 10.januar har jeg oversendt de relevante dokumentene til Mr. X. Jeg har lagt ved ny dokumentasjon. Med vennlig hilsen...

Skrevet

At Babelfish ikke gir rett gramatikalsk gjengivelse av det som skal oversettes er for meg

likegyldig. Bare man skjønner sammenhengen.

Du får ikke alltid riktig betydning heller, det er ikke bare grammatiske feil. F.eks. kan et ord bety flere ting, og et menneske skjønner ut fra sammenhengen hvilken betydning som er riktig. Det skjønner ikke en datamaskin.

Skrevet

Tusen takk for kjemefin hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...