Gjest ja hva er det? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 hva er Penetrering? Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=penetrere&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&s=n&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest ja hva er det? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=penetrere&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&s=n&alfabet=n&renset=j Hehe...jeg mente ikke at jeg lurer på hva ordet i seg selv betyr. Men hva er det? Er det når man har analsex? Er det penetrering? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hehe...jeg mente ikke at jeg lurer på hva ordet i seg selv betyr. Men hva er det? Er det når man har analsex? Er det penetrering? Penetrering er når mannen fører penis inn i kvinnens skjede, kan sikkert også brukes om inntrenging i anus ja. 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hehe...jeg mente ikke at jeg lurer på hva ordet i seg selv betyr. Men hva er det? Er det når man har analsex? Er det penetrering? Jeg ville ha sagt at enhver form for inntrengning, enten det er i vagina eller anus, og hva enten denne inntrengningen skjer med penis eller annet, så er det penetrering. 0 Siter
Gjest ja hva er det? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville ha sagt at enhver form for inntrengning, enten det er i vagina eller anus, og hva enten denne inntrengningen skjer med penis eller annet, så er det penetrering. Takk for hjelpen folkens:) 0 Siter
collins Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det er en pen tre-ring, som ofte benyttes som forlovelsesring. 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det er en pen tre-ring, som ofte benyttes som forlovelsesring. Da må det vel i såfall være i Rogaland, da, eller husker jeg feil når jeg mener at de der ofte sier en "-e" til slutt i slike adjektiver? Som f eks "Hon va en kjekke jente" 0 Siter
Gjest collett Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Da må det vel i såfall være i Rogaland, da, eller husker jeg feil når jeg mener at de der ofte sier en "-e" til slutt i slike adjektiver? Som f eks "Hon va en kjekke jente" "Hon va en kjekke jente" Huff, her var det mye dialektforvirring.. 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 "Hon va en kjekke jente" Huff, her var det mye dialektforvirring.. Takk for oppklaringen! ;-) ¨~~~~~~~ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det er en pen tre-ring, som ofte benyttes som forlovelsesring. Er det dette som er den såkalte kjærlighetsringen?? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Da må det vel i såfall være i Rogaland, da, eller husker jeg feil når jeg mener at de der ofte sier en "-e" til slutt i slike adjektiver? Som f eks "Hon va en kjekke jente" De sier nok heller hu, enn hon 0 Siter
Gjest collett Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Takk for oppklaringen! ;-) ¨~~~~~~~ Oppklaringen? Nei, her kommer den: "Hon" - bergensk "_en_ jente" - bergensk "Rogalandsk": Hu va ei kjekke jenta. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 De sier nok heller hu, enn hon OK! _Det_ var bedre svar, det! :-) Men det er korrekt det der med den e-en, er det ikke? *S* 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Oppklaringen? Nei, her kommer den: "Hon" - bergensk "_en_ jente" - bergensk "Rogalandsk": Hu va ei kjekke jenta. ;-) Se der ja! det var vel ikke så vanskelig, var det vel? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 OK! _Det_ var bedre svar, det! :-) Men det er korrekt det der med den e-en, er det ikke? *S* Det stemmer, ja! Rare folk som bor helt altså 0 Siter
collins Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det stemmer, ja! Rare folk som bor helt altså Jaggu klarte vi å herpe denne tråden også. Er man bare iherdig nok så klarer vi det meste. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jaggu klarte vi å herpe denne tråden også. Er man bare iherdig nok så klarer vi det meste. Hurra for oss! 0 Siter
fristil Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Penetrering er når mannen fører penis inn i kvinnens skjede, kan sikkert også brukes om inntrenging i anus ja. Det er når penis kommer inn i skjeden-enten ved at mannen presser på-eller det er kvinnen som setter seg over den stive penis-så den trenger inn ved hennes hjelp. -og kun på ovennevnte måte. Penetrering er penis inn i skjeden. 0 Siter
morsan Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det er når penis kommer inn i skjeden-enten ved at mannen presser på-eller det er kvinnen som setter seg over den stive penis-så den trenger inn ved hennes hjelp. -og kun på ovennevnte måte. Penetrering er penis inn i skjeden. Samt i byggesaker! ;-) http://www.boligabc.no/ordliste/?term=Penetrering 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.