Albertine Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Sitter her oppe i nord og skal bestille fra IKEA-katalogen. Ved noen av produktene står det et lite symbol jeg bare ikke kan finne forklaring på: En liten eske med et kryss over. Det eneste jeg kan tenke meg er at det betyr at varen ikke sendes, i og med at det er mye speil og kjøkkenvarer og sånt. Noen opplyste sjeler som kan bekrefte/avkrefte dette? 0 Siter
Gjest bugsymalone Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Du kan bare bestille store flatpakkede ting, så det stemmer nok. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Dette er varer som kun fås kjøpt ved besøk i varehuset. Blir for mye arbeid for dem med pakking, regner jeg med. Det er jo ikke ferdig pakket i esker, bare til å dra ned fra hylla. 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde diverse sånt på lista mi på forrige bestilling, og jeg fikk det i hvert fall ikke 0 Siter
Gjest snekker andersen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Du kan bare bestille store flatpakkede ting, så det stemmer nok. Det har ikke noe med at det er flatpakka eller ikke, men at det er speil, potter ect som er lett å knuse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.