Gå til innhold

Panelplater til vegger

Anbefalte innlegg

den opprinnelige m&m
Skrevet

Er det noen som har prøvd å sette opp sånne plater som ser ut som ferdig panel? Jeg har et rom med masse fæl tapet, kan jeg bare spikre opp sånne panelplater utenpå og slippe å dra av all den gamle tapeten?

Ser de bra ut, virker det litt "plastic"? Blir veggene veldig harde og kalde?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har sånne plater på kjøkkenet og det ser helt normalt og fint ut. Det ble lunere også.Det gjør mye med rommet, og jeg angrer ikke.

Gjest ikke så galt det
Skrevet

Gubben snekkerer opp slike nå, i dette øyeblikk:-)

De blir muligens litt hardere og kaldere en vanlig panel, men det blir da fint synes jeg.

Vi skal male de selv, så vi får den fargen vi vil ha selv.

De blir spikret direkte på den gamle tapeten:-)

Skrevet

Søstera mi og mannen har nettopp pusset opp, og de har satt opp sånn eplater på kjøkken og stue og gang. Det ble kjempefint! To strøk med maling og det er ferdig :-)

Skrevet

Jada, det er BARE å handle det inn, laste dem på taket, drasse dem inn, sage de til, spikre de opp, male de, kjøpe nye lister, og Volila, ferdig.

Jeg hadde tapesert oppå den gamle tapeten. Men så er jeg FOR enkle løsninger. =))

Skal du bo der lenge?

=)

Skrevet

Vi har dem.

De ferdigmalte som er å få kjøpt synes jeg ser super-fake ut.

Vi kjøpte umalte, og malte dem selv MED pensel, (for all del ikke med rulle).

Da får du er resultat som likner ekte panel ;o)

Annonse

den opprinnelige m&m
Skrevet

Jada, det er BARE å handle det inn, laste dem på taket, drasse dem inn, sage de til, spikre de opp, male de, kjøpe nye lister, og Volila, ferdig.

Jeg hadde tapesert oppå den gamle tapeten. Men så er jeg FOR enkle løsninger. =))

Skal du bo der lenge?

=)

Det er mange lag gammel tapet som buler og bukler seg, så det er ikke mulig å male oppå, eller legge tapet rett utenpå. Jeg tenkte panelplater var en enkel vei ut av problemet..Jeg er også for enkle løsninger :-)

Skrevet

Vi har dem.

Er ikke enig i at de ferdigmalte ser fake ut.

Vet ikke hvilken type du har sett,men de fra Huntonit er knall fine,spesielt fargen franskgrå.

Du burde sjekke ut de ferdig malte også,de er virkelig fine.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Vi har dem.

Det høres bra ut. HVis man kjøper ferdigmalt, tror du det går an å lasere dem med pensel for å få litt tre-effekt?

Skrevet

Er ikke enig i at de ferdigmalte ser fake ut.

Vet ikke hvilken type du har sett,men de fra Huntonit er knall fine,spesielt fargen franskgrå.

Du burde sjekke ut de ferdig malte også,de er virkelig fine.

Mulig det er forskjell fra produsent til produsent.

De jeg så på kjentes kornete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...