den opprinnelige m&m Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Er det noen som har prøvd å sette opp sånne plater som ser ut som ferdig panel? Jeg har et rom med masse fæl tapet, kan jeg bare spikre opp sånne panelplater utenpå og slippe å dra av all den gamle tapeten? Ser de bra ut, virker det litt "plastic"? Blir veggene veldig harde og kalde? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg har sånne plater på kjøkkenet og det ser helt normalt og fint ut. Det ble lunere også.Det gjør mye med rommet, og jeg angrer ikke. 0 Siter
Gjest ikke så galt det Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Gubben snekkerer opp slike nå, i dette øyeblikk:-) De blir muligens litt hardere og kaldere en vanlig panel, men det blir da fint synes jeg. Vi skal male de selv, så vi får den fargen vi vil ha selv. De blir spikret direkte på den gamle tapeten:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Søstera mi og mannen har nettopp pusset opp, og de har satt opp sånn eplater på kjøkken og stue og gang. Det ble kjempefint! To strøk med maling og det er ferdig :-) 0 Siter
søkende Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jada, det er BARE å handle det inn, laste dem på taket, drasse dem inn, sage de til, spikre de opp, male de, kjøpe nye lister, og Volila, ferdig. Jeg hadde tapesert oppå den gamle tapeten. Men så er jeg FOR enkle løsninger. =)) Skal du bo der lenge? =) 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Vi har dem. De ferdigmalte som er å få kjøpt synes jeg ser super-fake ut. Vi kjøpte umalte, og malte dem selv MED pensel, (for all del ikke med rulle). Da får du er resultat som likner ekte panel ;o) 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Jada, det er BARE å handle det inn, laste dem på taket, drasse dem inn, sage de til, spikre de opp, male de, kjøpe nye lister, og Volila, ferdig. Jeg hadde tapesert oppå den gamle tapeten. Men så er jeg FOR enkle løsninger. =)) Skal du bo der lenge? =) Det er mange lag gammel tapet som buler og bukler seg, så det er ikke mulig å male oppå, eller legge tapet rett utenpå. Jeg tenkte panelplater var en enkel vei ut av problemet..Jeg er også for enkle løsninger :-) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Vi har dem. De ferdigmalte som er å få kjøpt synes jeg ser super-fake ut. Vi kjøpte umalte, og malte dem selv MED pensel, (for all del ikke med rulle). Da får du er resultat som likner ekte panel ;o) Er ikke enig i at de ferdigmalte ser fake ut. Vet ikke hvilken type du har sett,men de fra Huntonit er knall fine,spesielt fargen franskgrå. Du burde sjekke ut de ferdig malte også,de er virkelig fine. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Vi har dem. De ferdigmalte som er å få kjøpt synes jeg ser super-fake ut. Vi kjøpte umalte, og malte dem selv MED pensel, (for all del ikke med rulle). Da får du er resultat som likner ekte panel ;o) Det høres bra ut. HVis man kjøper ferdigmalt, tror du det går an å lasere dem med pensel for å få litt tre-effekt? 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Er ikke enig i at de ferdigmalte ser fake ut. Vet ikke hvilken type du har sett,men de fra Huntonit er knall fine,spesielt fargen franskgrå. Du burde sjekke ut de ferdig malte også,de er virkelig fine. Mulig det er forskjell fra produsent til produsent. De jeg så på kjentes kornete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.