Gå til innhold

Maspalomas

Anbefalte innlegg

Bris1365380442
Skrevet

Noen her som har vært i Maspalomas på Gran Canaria? Har nettopp bestilt meg tur dit, men vet veldig lite om stedet. Drar om et par uker!

Fortsetter under...

Skrevet

Et yndet sted for naturister (og andre) Jeg har selv vært der flere ganger (er ikke naturist altså). Mye tyskere her. Men et ok sted som er et typsik bade, sole charter sted. Hverken mer eller mindre. Bare en liten spasertur inn til Playa del Inglès. Her er det mange klubber for transvestitter og kjempe artig stemning. Men selsagt barer, puber og nattklubber for andre også.

God tur :-)

Skrevet

Altså det spørs hvor på Maspaloms dere skal bo, en om jeg ikke husker feil brukte vi ca. 25 min å gå inn til sentrum av Playa. men det er mulig jeg husker litt feil, det er noen år siden sist jeg var der.

kakki1365380609
Skrevet

Blåser en del på stranden der, men fin sand. Sanddynene ligger der og er fine å traske i. Vanlig feriested med typisk turistvri. Trivdes godt vi:o) God tur.

Bris1365380442
Skrevet

Altså det spørs hvor på Maspaloms dere skal bo, en om jeg ikke husker feil brukte vi ca. 25 min å gå inn til sentrum av Playa. men det er mulig jeg husker litt feil, det er noen år siden sist jeg var der.

Vi skal bo i en bungalow rett ved Faro-senteret. Har bare tenkt å slappe av i sola. Er sola sterk der nede på denne tida? Blir ikke lett brent, men pleier å bruke SF15 de første dagene når jeg er i Hellas om sommeren. Må jeg det nå også? Takk for svar, forresten!

Annonse

Skrevet

Vi skal bo i en bungalow rett ved Faro-senteret. Har bare tenkt å slappe av i sola. Er sola sterk der nede på denne tida? Blir ikke lett brent, men pleier å bruke SF15 de første dagene når jeg er i Hellas om sommeren. Må jeg det nå også? Takk for svar, forresten!

Nei solen er ikke svært sterk. Jeg blir heller ikke lett brent, men bruker alltid faktor 10- 15 de første dagene. Og går aldri under 8 i syden. Dere vil nok kose dere som dere er der for å slikke sol og slappe av.

Skrevet

Jada, har vært der. Ta med genser, det blåser konstant, hele tiden. Skal dere til Playa del Inglés?

Helt grei plass, men selgerne på kjøpesentra er innpåslitne, synes jeg. Går ikke an å bare se uten at de forsøker å prakke på en all slags fake-produkter.

Innkasterne på restaurantene er ivrige de også.

Vi var der i et par uker vi også, men jeg vil ikke tilbake for å bo i Playa del Inglés.

Foreldrene mine er der hvert eneste år, men pleier å leie bil og kjøre rundt for å se andre steder. De har en forkjærlighet for Puerto Rico, og spiser ofte middag der. I tillegg er det mer i ly for vinden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...