Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hvite kjøkkenskap (finér), og de trenger en vask. Hvordan de har blitt så møkkete forstår jeg ikke (også helt oppe under taket, grått og renner), men nå skal de altså bli rene. Men især disse rennene sitter godt fast. Hvordan får jeg dem av? Tips til et godt vaskemiddel.

Fortsetter under...

Skrevet

Prøv forsiktig med magic swiffer ereaser:) den er kjempe god!

kakki1365380609
Skrevet

Bland sammen en dæsj med zalo og en skvett med salmiakk, tar det meste det :o)

Skrevet

Prøv forsiktig med magic swiffer ereaser:) den er kjempe god!

Er det et flytende vaskemiddel eller...? (Jeg er ikke inne i de nye vaskemidlene)

Skrevet

Bland sammen en dæsj med zalo og en skvett med salmiakk, tar det meste det :o)

Er annet oppvaskmiddel like godt som zalo?

Skrevet

Er det et flytende vaskemiddel eller...? (Jeg er ikke inne i de nye vaskemidlene)

Det er en svamp med et eller annet vidundermiddel på som man fukter i litt vann. Rosa pakke, fire svamper i en. Står med de andre vaskemidlene på butikken:)

Annonse

Skrevet

Er annet oppvaskmiddel like godt som zalo?

Nei. Zalo er det beste!

Skrevet

Det er en svamp med et eller annet vidundermiddel på som man fukter i litt vann. Rosa pakke, fire svamper i en. Står med de andre vaskemidlene på butikken:)

Jeg prøver meg på en jakt i morgen... Takk!

Skrevet

Nei. Zalo er det beste!

Æsj, jeg bor i Danmark, og her får man ikke "ekte" zalo.

Skrevet

Jeg prøver meg på en jakt i morgen... Takk!

No problem:)

Skrevet

Æsj, jeg bor i Danmark, og her får man ikke "ekte" zalo.

Da ber du om å få tilsendt en "care-package" hjemmefra (hvis du har familie eller venner i Norge). Men det hjelper deg sikkert ikke akkurat nå, da.

Bruk endel salmiakk i alle fall.

Skrevet

Grønnsåpe og salmiakk i samme vaskevann. Fungerer utmerket :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...