Gå til innhold

Ekstra inntekt

Anbefalte innlegg

Gjest Barnepasser
Skrevet

Jeg går på yrkesrettet adføring, og studerer foreløpig. I tillegg til denne inntekten, som er på ca 9000.- i mnd, har jeg nå sagt ja til å passe en liten gutt i helgene. Dette vil jeg få ca. 3000 kr. i mnd. for. Dette vil barnets mor registrere, da hun vil få skrevet dette av på skatten, samt få dekket utgifter til barnetilsyn.

Det jeg lurer på, er hvor mye vil jeg måtte skatte av dette?

Vil det gå utover de pengene jeg mottar i yrkesrettet adføring?

Fortsetter under...

Skrevet

Når du sender inn meldekortet må du oppgi hvor mye du har jobbet den siste perioden.

Dette står på aetat sine nettsider:

Reduksjon av attføringspengane

Utgangspunktet er at attføringspengane blir reduserte etter talet på timar du har vore i arbeid. Dersom du har fått innvilga attføringspengar, kan du arbeide opp til 60 prosent før du mistar retten til attføringspengar.

Fordi attføringspengane er erstatning for den inntektsevna du har tapt, vil attføringspengane dine bli reduserte dersom du har eller får inntektsgjevande arbeid.

Attføringspengane vil bli graderte frå første time med arbeid. Arbeider du i godkjent tiltak som anten ikkje er løna, eller som blir betalt med vesentleg lågare løn enn normalt, vil attføringspengane bli reduserte med eit lågare timetal enn det som faktisk blir arbeidd. For nærare informasjon kan du kontakta Aetat.

Attføringspengane blir reduserte også etter talet på timar du kunne vore i arbeid. Når det er mogleg for deg å utføra inntektsgjevande arbeid, ser ein heller ikkje inntektsevna di som tapt. Dersom det er gjennomføringa av tiltaket som vanskeleggjer utnytting av inntektsevna, skal du likevel ha uavkorta attføringspengar.

Attføringsstønad

Attføringsstønadene blir ikkje påverka av inntekt eller arbeid. Du har plikt til å melda frå om alle endringar i

arbeidstid i heile den perioden du har attføringsytingar. Dette gjer du ved å senda inn meldekort kvar 14. dag.

Gjest Barnepasser
Skrevet

Når du sender inn meldekortet må du oppgi hvor mye du har jobbet den siste perioden.

Dette står på aetat sine nettsider:

Reduksjon av attføringspengane

Utgangspunktet er at attføringspengane blir reduserte etter talet på timar du har vore i arbeid. Dersom du har fått innvilga attføringspengar, kan du arbeide opp til 60 prosent før du mistar retten til attføringspengar.

Fordi attføringspengane er erstatning for den inntektsevna du har tapt, vil attføringspengane dine bli reduserte dersom du har eller får inntektsgjevande arbeid.

Attføringspengane vil bli graderte frå første time med arbeid. Arbeider du i godkjent tiltak som anten ikkje er løna, eller som blir betalt med vesentleg lågare løn enn normalt, vil attføringspengane bli reduserte med eit lågare timetal enn det som faktisk blir arbeidd. For nærare informasjon kan du kontakta Aetat.

Attføringspengane blir reduserte også etter talet på timar du kunne vore i arbeid. Når det er mogleg for deg å utføra inntektsgjevande arbeid, ser ein heller ikkje inntektsevna di som tapt. Dersom det er gjennomføringa av tiltaket som vanskeleggjer utnytting av inntektsevna, skal du likevel ha uavkorta attføringspengar.

Attføringsstønad

Attføringsstønadene blir ikkje påverka av inntekt eller arbeid. Du har plikt til å melda frå om alle endringar i

arbeidstid i heile den perioden du har attføringsytingar. Dette gjer du ved å senda inn meldekort kvar 14. dag.

Takk for svar!! Litt å sette seg inn i:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...