Gå til innhold

"Lost" på onsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "Lost" på onsdag, eller trekker de det enda lenger ut?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• bugge -jenta

9

• hare1365380455

7

• Alana

4

Skrevet

Skulle det ikke begynne i mars? 1.mars? Er det en onsdag?

Skrevet

Seriøst? Så lenge til? De hadde jo så vidt startet opp igjen. Da faller jeg av lasset. Ting må jo ha litt fremdrift skal det være interessant for seerne. Synes i hvertfall jeg.

Skrevet

Seriøst? Så lenge til? De hadde jo så vidt startet opp igjen. Da faller jeg av lasset. Ting må jo ha litt fremdrift skal det være interessant for seerne. Synes i hvertfall jeg.

Enig. Men de har visst en lang pause i USA. Og TV Norge venter enda litt lenger enn USA for å være sikre på å kunne sende de resterende episodene fortløpende. :-)

Skrevet

Enig. Men de har visst en lang pause i USA. Og TV Norge venter enda litt lenger enn USA for å være sikre på å kunne sende de resterende episodene fortløpende. :-)

Ok. Men seere er en utro gruppe mennesker. De bør tenke seg godt om produsentene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror jeg snart gir opp hele serien jeg :/

Skrevet

Ok. Men seere er en utro gruppe mennesker. De bør tenke seg godt om produsentene.

Jepp, vi skal boikotte dem!!

*trur eg*...

Skrevet

Tror jeg snart gir opp hele serien jeg :/

Ja, det begynner å bli et alternativ. Det var tross alt meningen å avslutte etter 1 sesong? Alt etter det må jo være noe de gulper opp for å beholde seere og tjene penger... De hadde bestemt seg for en slutt/forklaring/oppklaring, men bestemte seg for å drøye den på ubestemt tid.

Skrevet

Ja, det begynner å bli et alternativ. Det var tross alt meningen å avslutte etter 1 sesong? Alt etter det må jo være noe de gulper opp for å beholde seere og tjene penger... De hadde bestemt seg for en slutt/forklaring/oppklaring, men bestemte seg for å drøye den på ubestemt tid.

For å være ærlig får serien mer og mer preg av å være evigvarende, og historien har en slutt skriverne selv ikke vet ennå. Det tror jeg. Det var kanskje ikke slik opprinnelig, men man må melke en suksess....

Skrevet

Jepp, vi skal boikotte dem!!

*trur eg*...

"trur eg" og..

Skrevet

For å være ærlig får serien mer og mer preg av å være evigvarende, og historien har en slutt skriverne selv ikke vet ennå. Det tror jeg. Det var kanskje ikke slik opprinnelig, men man må melke en suksess....

Det er jeg totalt og fullstendig enig i!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja! Det blir bare kjedelig nå som vi aldri får svar på noe..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg så et intervju med en som skriver manus og jeg synes å huske at han sa akkurat det. -De vet ikke hvordan det ender selv.

Godt mulig jeg husker feil altså. Han sa iallefall at det er sånn at man nå tror man får svar på en ting, men så viser det seg bare at det er en del av en enda større ting igjen. Og sånn fortsetter det vel..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis dere liker mystikk bør dere heller gå til anskaffelse av HBO-serien Carnivale.

Nylig sett ferdig sesong 1, og her snakker vi kvalitetsserie!

Noe av det beste jeg har sett.

Skrevet

Hvis dere liker mystikk bør dere heller gå til anskaffelse av HBO-serien Carnivale.

Nylig sett ferdig sesong 1, og her snakker vi kvalitetsserie!

Noe av det beste jeg har sett.

HBO-serie? *grønn*

ShitDiddelyDo
Skrevet

HBO-serie? *grønn*

www.hbo.com

De spyr ut gode serier for tiden. Band of Brothers, Sopranos, Deadwood, Carnivale.

Tv-serier har alltid vært b-vare. De har vært billige.

Men ikke nå lenger. HBO har satt en ny standard hvor seriene produseres med de beste filmenes kvaliteter, i alle ledd, alt fra regi, skuespill, penger.

Og det synes noe så til de grader.

Skrevet

www.hbo.com

De spyr ut gode serier for tiden. Band of Brothers, Sopranos, Deadwood, Carnivale.

Tv-serier har alltid vært b-vare. De har vært billige.

Men ikke nå lenger. HBO har satt en ny standard hvor seriene produseres med de beste filmenes kvaliteter, i alle ledd, alt fra regi, skuespill, penger.

Og det synes noe så til de grader.

Sjekka siden nå, men man får ikke filmer med norsk tekst der vel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjekka siden nå, men man får ikke filmer med norsk tekst der vel?

Ikke hvis du bestiller fra dem, men mange av seriene deres er gitt ut på dvd i Norge.

Men flertallet av dem blir ikke vist på annet enn betaltv.

Unntaket er vel Sopranos.

Skrevet

Ikke hvis du bestiller fra dem, men mange av seriene deres er gitt ut på dvd i Norge.

Men flertallet av dem blir ikke vist på annet enn betaltv.

Unntaket er vel Sopranos.

Ok. Takk for linken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...