Gå til innhold

"Lost" på onsdag?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• bugge -jenta

9

• hare1365380455

7

• Alana

4

Skrevet

Begynner ikke før mars på norsk tv, men svensk TV4 starter opp i morra kl. 21.00 :)

hare1365380455
Skrevet

Hvis dere liker mystikk bør dere heller gå til anskaffelse av HBO-serien Carnivale.

Nylig sett ferdig sesong 1, og her snakker vi kvalitetsserie!

Noe av det beste jeg har sett.

Hva handler den serien om?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Takk for linken :-)

Over la jeg ut en link til en anmeldelse av serien.

Jeg anbefales den på det sterkeste!

Skrevet

Hva handler den serien om?

Hva heter det ps-spillet dere spilte på biljardkvelden som amber har bilde av på spacet sitt? (Puuuuh...)

hare1365380455
Skrevet

Hva heter det ps-spillet dere spilte på biljardkvelden som amber har bilde av på spacet sitt? (Puuuuh...)

Eye toy. Det var morsomt og litt merkelig....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er faktisk den serien broren min har sagt at jeg må se. :)

Når både din bror og jeg sier noe bør man lytte. :)

hare1365380455
Skrevet

Når både din bror og jeg sier noe bør man lytte. :)

Nemlig, og han har visst mast om den lenge.....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nemlig, og han har visst mast om den lenge.....:)

Gå inn på Platekompaniet og bestill den nå!

Den koster 349,- der i dette øyeblikk, og jeg tviler på at du finner den billigere noe sted i verden.

Jeg fikk den for den prisen da den var på tilbud der i et par dager for et par uker siden, men den vil rimelig sikkert snart koste 699,- igjen.

hare1365380455
Skrevet

Den koster 349,- der i dette øyeblikk, og jeg tviler på at du finner den billigere noe sted i verden.

Jeg fikk den for den prisen da den var på tilbud der i et par dager for et par uker siden, men den vil rimelig sikkert snart koste 699,- igjen.

Nå er jeg inne på platekompaniet og snuser.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er jeg inne på platekompaniet og snuser.

Ikke snus. Bestill!

Hvis du har penger, da. Vil jo ikke blakke deg helt. :)

Det blir ca. 11 timer med pur nytelse. Ikke verst for 349 kroner (+30 kroner i frakt).

hare1365380455
Skrevet

Ikke snus. Bestill!

Hvis du har penger, da. Vil jo ikke blakke deg helt. :)

Det blir ca. 11 timer med pur nytelse. Ikke verst for 349 kroner (+30 kroner i frakt).

Jeg tror jeg skal bestille den. :) Nå snuser jeg på andre filmer...

Skrevet

Det heter Eye Toy. Var kjempemorsomt det. :-)

Det er mange spill å velge i der da, vi spilte det med hamburgerne.

:-)

Skrevet

Hvis dere liker mystikk bør dere heller gå til anskaffelse av HBO-serien Carnivale.

Nylig sett ferdig sesong 1, og her snakker vi kvalitetsserie!

Noe av det beste jeg har sett.

Takk for tipset. Liker på en måte denne typen serie som tidtrøyte, men serien har raskt utviklet seg til noe som begynner å minne om møl.

Og det vil bare bli verre.

Skrevet

Da bli det Platekompaniet på meg også i morra den dag. Kunne passet bra med en lang serie nå. Er lei dritværet, ungen og mannen har smitta meg så jeg er småsjuk. I morra skal jeg til periodontist drttidlig, senere gå på vekta for Grete Roede(sukk,ja. Vi lar oss lure gang på gang),

så jeg trenger noe oppløftende.

Digresjon; Mannen min lurer ofte på hvorfor han egentlig tok en doktorgrad, når det så opplagt finnes bedre penger å tjene på lettlurte kvinnfolk som meg...Det har han kanskje rett i.

Noen sa filmen SAW var bra. Sett den, og hva synes du i tilfelle?

Skrevet

Lost begynner onsdag 1. mars

Takk for konkret svar:o) Så får vi se da hva det bli til.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...