Gå til innhold

Hva er dyrere, Paris el. London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimelig jevnt vil jeg si.

Noe jeg ville tenkt igjennom, som du ikke nevner, var hva jeg ønsket å oppleve - shopping, kultur, severdigheter, mat, markeder, utflukter etc.

Skrevet

Det er dyrere å reise til Paris, noe dyrere med hotell. Men det er billigere å leve der.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Rimelig jevnt vil jeg si.

Noe jeg ville tenkt igjennom, som du ikke nevner, var hva jeg ønsket å oppleve - shopping, kultur, severdigheter, mat, markeder, utflukter etc.

Jeg ønsker å opplever severdigheter, selve byen, kulturen osv, men det opplverer man i begge byene, noe mer i London har jeg hørt.

Gjest jujujuju
Skrevet

Jeg ønsker å opplever severdigheter, selve byen, kulturen osv, men det opplverer man i begge byene, noe mer i London har jeg hørt.

Jeg liker absolutt Paris best av de to byene. Masse å se og gjøre der, kjente bygniner, flott by, men dyrest. Hvis du er på utkikk etter nattliv, musikaler osv, er nok kanskje London bedre, og det er en rimeligere by. Hotellstandarden deretter...

Skrevet

Omtrendt det samme. Finnes billige og dyre plasser for å spise ,drikke og handle i begge byer.

Ville nok reist til London først, men det ene utelater ikke det andre.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Omtrendt det samme. Finnes billige og dyre plasser for å spise ,drikke og handle i begge byer.

Ville nok reist til London først, men det ene utelater ikke det andre.

Hvorfor ville du reist til London først?

Skrevet

Hvorfor ville du reist til London først?

Fordi London etter min mening er et lite hakk mer festlig og mangfoldig.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Fordi London etter min mening er et lite hakk mer festlig og mangfoldig.

Vettu, det var akkurat det broren min sa også. At det var mye mer å oppleve i London enn Paris, og at Paris var altfor stort, når det gjelder både gater og bygninger og at alle bygninger ser like ut,mens London er stort det og, men koseligere fordi det har små områder som er fascinerende å se på.

Skrevet

Vettu, det var akkurat det broren min sa også. At det var mye mer å oppleve i London enn Paris, og at Paris var altfor stort, når det gjelder både gater og bygninger og at alle bygninger ser like ut,mens London er stort det og, men koseligere fordi det har små områder som er fascinerende å se på.

For ungdom er London utvilsomt mange mange hakk foran hva gjelder det meste..

Arkitektonisk er Paris klart mer ensformig, da bortsett fra området ved "den nye" triumfbuen som er nesten futuristisk.

Størrelsesmessig er nok byene nokså like, og på meg virker nok London mer uoversiktelig og lamgt mer ustrukturert enn paris med sine rette gater og boulevarder.

Paris har sin styrke i vakre bygninger , det enorme Lovure museet hvor man trenger flere dager alene for å få med seg det groveste..for å nevne noe.

Helt borte når det gjelder ungdommelig underholdning er den dog ikke. Eurodisney ligger bare en snau time med metro unna, og DET er et sted man vil huske lenge.

Skrevet

Jeg liker absolutt Paris best av de to byene. Masse å se og gjøre der, kjente bygniner, flott by, men dyrest. Hvis du er på utkikk etter nattliv, musikaler osv, er nok kanskje London bedre, og det er en rimeligere by. Hotellstandarden deretter...

Kommer jo an på hvor mye penger du er interessert i å bruke på hotell. Har kun positive erfaringer med hoteller i London, bortsett fra en gang da vi bodde på et billighotell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...