Gjest hvilken nett side? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Kan man høre maria mena sanger på nettet gratis? I så fall hvilken nettside? Takk? 0 Siter
Gjest P3K Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Forstår at du ikke vil betale for å høre henne. For min del vil jeg ikke engang høre henne gratis. Jeg skal til og med ha godt betalt for å høre denne elendige "artisten". *grøsser av Maria Mena* 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Last ned LimeWire her: http://www.limewire2005.com/ 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Forstår at du ikke vil betale for å høre henne. For min del vil jeg ikke engang høre henne gratis. Jeg skal til og med ha godt betalt for å høre denne elendige "artisten". *grøsser av Maria Mena* Hun er vakker og flott og synger inntrengende og nydelig. Lager stoffet sitt sjøl også. 0 Siter
Gjest P3K Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Hun er vakker og flott og synger inntrengende og nydelig. Lager stoffet sitt sjøl også. 1. Hun manger troverdighet med sine barnslige og naive tekster 2. Hun har en dårlig vokal, med altfor mye luft på stemmen. Etter min mening er hun bare elendig. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 1. Hun manger troverdighet med sine barnslige og naive tekster 2. Hun har en dårlig vokal, med altfor mye luft på stemmen. Etter min mening er hun bare elendig. "Hun manger troverdighet med sine barnslige og naive tekster" Vel, hun _er_ jo ung, så akkurat det mister hun vel ikke troverdighet på ;-) 0 Siter
Gjest P3K Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 "Hun manger troverdighet med sine barnslige og naive tekster" Vel, hun _er_ jo ung, så akkurat det mister hun vel ikke troverdighet på ;-) Jeg blir bare uvel av å høre den forbannede stemmen hennes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.