Gå til innhold

Svenskene ruster seg til kamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Malmø er situasjonen nå så ille at man organiserer borgervern mot innvandrernes vold og trakassering av svenske borgere, spesielt ungdommer.

http://expressen.se/index.jsp?a=511700

Situasjonen er i ferd med å komme ut av myndighetenes kontroll.

Som et apropos, kan vi jo hente frem scenarier for de kommende årene:

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article258699.ece

..

Dette vil åpenbart utvikle seg til borgerkrig over store deler av Europa i løpet av noen tiår. Europeerne har lenge sittet stille, funnet seg i at egne land okkuperes og blitt holdt nede av rasismebeskyldninger.

Dette vil snart ikke fungere lenger og stadig flere vil gjøre det som er nødvendig for å forsvare seg og sine, og sloss for våre demokratiske verdier.

Prognosen er dyster.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi får bare øsnske disse fedrene lykke til, selv om det dog er en håpløs kamp de fører som kommer tiår for sent.

Skrevet

Blir jeg oppfattet som rasist om jeg synes de svenske tenåringsfedrene gjør det eneste rette tro?

Skrevet

Det er mange år siden jeg selv spådde en slik utvikling.

Den er så forutsigbar at det er vanskelig å begripe at ikke de aller fleste for lengst har innsett det.

Skrevet

Blir jeg oppfattet som rasist om jeg synes de svenske tenåringsfedrene gjør det eneste rette tro?

Blant en del av de som fremdeles lever i en idealistisk fantasiverden og som nekter å innse hvordan samfunnet rundt dem er i ferd med å endres til noe som snart slipper helt ut av kontroll, så risikerer du nok det ja.

Skrevet

En mager trøst må være at vi neppe lever på slutten av århundre og får oppleve dette.

Dessverre får vi oppleve alle problemene fram til da, mens våre barn arver våre synder.

Med alle konfliktene med spesielt muslimer skjønner jeg ikke at politikere, både i Norge og resten av Europa, gjør noe. Har PKere og antirasister så mye makt?

Det er på tide at vanlige folk gjør noe. Jeg hadde gladelig stillt opp på noe slikt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...