Gå til innhold

Kvinner i et nøtteskall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og da regner jeg med at det er mannfolk i et nøtteskall å straffe kvinner som ikke vil ha sex med dem ved å la dem gå hjem fra hyttetur også? ;-)

Skrevet

Ja, og da regner jeg med at det er mannfolk i et nøtteskall å straffe kvinner som ikke vil ha sex med dem ved å la dem gå hjem fra hyttetur også? ;-)

Akkurat det tenkte jeg også.

Da jeg var ung, leste jeg et eller annet sted at for foreldregenerasjonen var ordet "hyttetur" et av de mest erotiske begrepene som fantes (og derfor veldig skremmende når avkommet annonserte at de skulle av gårde på noe sånt...)

Skrevet

At det kvinnen gjorde er helt bak mål er udiskutabelt, men mannen var jo ikke helt god han heller da... "Du vil ikke ha sex med meg, greit, da må du _gå_ hjem fra hytta!" Temmelig primitive begge disse to spør du meg.

Skrevet

Man må vel kunne si at to slike lavpanna idioter hadde fortjent hverandre.

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også.

Da jeg var ung, leste jeg et eller annet sted at for foreldregenerasjonen var ordet "hyttetur" et av de mest erotiske begrepene som fantes (og derfor veldig skremmende når avkommet annonserte at de skulle av gårde på noe sånt...)

Hehehe, min mor hadde to venninner som ble gravide i ung alder. Den ene påhyttetur,den andre på telttur. Min kjære mor var av den grunn ganske skeptisk til å la meg dra på noe som helst av den type ting i ungdommen ;-)

Skrevet

Du må ha mange bitre erfaringer med kvinner, filosof.

Eller er det snarere manglende erfaring som får deg til å generalisere så vidunderlig?

Gjest Nøtt i nøtteskallen:-)
Skrevet

Vel, jeg tror ikke dette er noe kvinner har for vane å gjøre. Men det forekommer, og det er veldig synd.

Det værste, er jo at de ødelegger veldig mye, for de som faktisk utsettes for dette.

Det er bra denne aktuelle kvinnen straffes. Håper det gir kvinner som er inne på tanken om å gjøre noe lignende, en pekepinn.

Kjenner faktisk til et tilfelle, hvor dama var utro, og kamuflerte sidespranget med en anmeldelse om voldtekt.

Helt sykt, spør du meg.

Skrevet

Hehehe, min mor hadde to venninner som ble gravide i ung alder. Den ene påhyttetur,den andre på telttur. Min kjære mor var av den grunn ganske skeptisk til å la meg dra på noe som helst av den type ting i ungdommen ;-)

Jeg jobbet en gang sammen med en som var blitt gravid på blåbærtur...

Gjest Mannen i et nøtteskall
Skrevet

"Bakgrunnen for den groteske løgnen var at kvinnen hadde nektet å ha sex med mannen på en hyttetur. Som «straff» nektet han henne å sitte på i bilen, slik at hun måtte gå hjem.

"

Dette mener jeg er

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Eller er det snarere manglende erfaring som får deg til å generalisere så vidunderlig?

Godt sagt!

Skrevet

Typisk Sunnmøringer!

Sett en Sunnmøring på en øde øy og det blir møbelfabrikk ut av det. Send to Sunnmøringer på hyttetur, og det blir bare "klabb og babb";)

Skrevet

Jepp, slik er vi kvinner! Sexnektende, løgnaktige og svært lite glad i å gå lange turer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fyren over må ha vært uheldig, ja.

Men at det finnes mange ustabile psykovrak som kan finne på både det ene og det andre, tviler jeg dessverre ikke på.

Skrevet

Fyren over må ha vært uheldig, ja.

Men at det finnes mange ustabile psykovrak som kan finne på både det ene og det andre, tviler jeg dessverre ikke på.

Selvsagt finnes det mange ustabile psykovrak - av begge kjønn.

Men for å sette en sånn trådtittel til en sånn link, må man være alvorlig skadet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvsagt finnes det mange ustabile psykovrak - av begge kjønn.

Men for å sette en sånn trådtittel til en sånn link, må man være alvorlig skadet.

Ja, generaliseringen er noe i overkant, men han var nok bare ute etter å provosere.

Skrevet

Typisk Sunnmøringer!

Sett en Sunnmøring på en øde øy og det blir møbelfabrikk ut av det. Send to Sunnmøringer på hyttetur, og det blir bare "klabb og babb";)

Hehe! Selvsagt har det noe med etnisitet å gjøre. Kriminalitet har ofte det.

Skrevet

Ja, generaliseringen er noe i overkant, men han var nok bare ute etter å provosere.

Det tror jeg ikke noe på. Det er vel ingen som ville skrive inn her bare for å provosere, vel?

*klør meg i hue*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Det er vel ingen som ville skrive inn her bare for å provosere, vel?

*klør meg i hue*

Nei, det har du nok rett i. Her inne er det blodig alvor. :)

laguna1365380434
Skrevet

Selvfølgelig er falske voldtektankklager noe av det aller aller nedrigste som finnes, men heldigvis er det vel ganske langt igjen til at det er typisk kvinnelig å bedrive denslags. Hva mener du egentlig med at sånt er kvinnen i et nøtteskall? At essensen hos damer flest er grov løgnaktighet, vilje til sparke på det laveste, og ingen motforestillinger mot å krenke faktiske voldtektsofre med løgn?

Det blir omtrent like riktig som å si at det er typisk mannfolk å voldta smågutter i ræva (for noen har jo gjort det også) eller at det er essennsen av småunger at de plager dyr(sånt har også skjedd)

Det var en uhyggelig teit generalisering.

Når det er sagt er jeg dypt uenig i at det er like ille å la noen gå hjem fra hyttetur (som noen ser ut til å mene) som å anmelde noen for falsk voldtekt. Selvfølgelig er ikke det første pent heller, men jeg synes på ingen måte det lar seg sammenligne, falsk voldektanklage er jævla grovt og rammer på mange plan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...