Gå til innhold

kan mellomblødninger ved p-piller gi magesmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

spør her og ikke på almennmedisin pga det er sikkert flere som har erfaring med sånt.

har slitt med magesmerter i nesten en måned nå og begynner å bli frustrert og litt redd for hva dette kan skyldes.

Det eneste jeg kan tenke meg er at p-pillene som gjør at jeg blør hele tiden også kan gi magesmerter. For hvis det er en slags mens så får man jo også vondt i magen eller?

går på Ceracette nå, og det er den eneste som ikke har gitt meg store psykiske bivirkninger. Vet ikke om jeg tør å prøve noe annet merke igjen

Men tror dere at det kan være noen sammenheng mellom småblødninger og magevondt? Skal til legen igjen i morgen og er redd jeg går ut derifra uten at man finner noe som helst. Sist var CPR normalt og andre tester også normalte så...

Noen ideer?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...