Gå til innhold

Anbefalte innlegg

testet som dere kanskje vet positivt i går, men i går ettermiddag kom det litt blod da jeg var på do (og i dagmorges)

Var hos legen i dag....og hun kunne bare si at det er 50-50 hvordan det går....men det kjennes kanskje ut som mensen likevel er på vei...

så kanskje jeg er her fremdeles likevel..uff da blir jeg lei me og er litt lei meg...trodde det var vår tur nå....

nå er jeg superengstlig....

kryss fingrene litt for oss.....

alt må! jo ordne seg for snille jenter..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215449-begynt-%C3%A5-bl%C3%B8-selvmedlidende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Uff så slitsomt.

Men bare så du vet det: du kan godt blø ganske mye, og likevel gå greit.

Jeg hadde lett blodig utflod /spotting de dagene jeg testet positivt, og så blødde jeg litt til og fra i uke 5-6 og 7.

Men samtidig så er det viktig å vite at legene mener at noe sånt som 30-50% av befruktede egg aldri blir noe av.

Det er en av ulempene ved å ha muligheten til å vite om man er gravid allerde den dagen man skulle hatt mensen. Før i tiden ventet man gjerne flere uker etter IKM før man fikk vite at man var gravid.

Og mange svært tidlige aborter ble derfor bare oppfattet som forsinkent mens. På den måten så har vi mange flere muligheter til å bli lei oss, nå som vi vet om graviditeten så tidlig...

*klem*

Ville bare si at det er ganske mange som opplever småblødninger i svangerskapet, og for mange går det bra!

*krysser fingre og tær for at det går bra for dere*

(Har selv tre unger - alle resultat av svangerskap med varierende grad av blødninger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...