Gå til innhold

Hyggelig overraskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg en pakke i posten, og skjønte ikke helt hva det kunne være. Da jeg åpnet pakken var den full av snop fra Malaco. Den innehold 10 pakker jeg skulle smaksteste og 1 stor pose ekstra.

Er veldig glad for den som tipset meg om å bli smakstester her inne!!!

Skrevet

Å ja, dette har jeg hørt om tidligere. Husker du hvor jeg kan melde meg som "Smaker"?

Burde vel ikke, men frister sånn! ;o)

Skrevet

Den fikk jeg i går også :-) Hadde helt glemt at jeg hadde meldt meg til tjeneste!

Litt sent å sende ut i forhold til "svarfristen", men...

Har du smakt? Likte du noe av det?

Skrevet

Den fikk jeg i går også :-) Hadde helt glemt at jeg hadde meldt meg til tjeneste!

Litt sent å sende ut i forhold til "svarfristen", men...

Har du smakt? Likte du noe av det?

Jeg også synst det var sent i forhold til fristen! Pakken var i postkassen i dag, men fristen gikk ut i går.

Har akkurat smakt og fylt ut skjemaet. Synst seigmennene og fiskene var gode. De andre rundingene var ikke så gode. Noen smakte godt, men enkelte (spess den brune med prikker) smakte forferdelig. Den store ekstraposen smaker kjempegodt *knasker*

Skrevet

Å ja, dette har jeg hørt om tidligere. Husker du hvor jeg kan melde meg som "Smaker"?

Burde vel ikke, men frister sånn! ;o)

Beklaer, men det husker jeg ikke :(

Er begynnt å bli en stund siden jeg meldte meg på. Kanskje noen andre her inne vet?

Skrevet

Beklaer, men det husker jeg ikke :(

Er begynnt å bli en stund siden jeg meldte meg på. Kanskje noen andre her inne vet?

Ok, da håper jeg noen andre kan hjelpe :o)

Skrevet

Jeg også synst det var sent i forhold til fristen! Pakken var i postkassen i dag, men fristen gikk ut i går.

Har akkurat smakt og fylt ut skjemaet. Synst seigmennene og fiskene var gode. De andre rundingene var ikke så gode. Noen smakte godt, men enkelte (spess den brune med prikker) smakte forferdelig. Den store ekstraposen smaker kjempegodt *knasker*

Jeg skrev som kommentar at de måtte sende ut litt før fristen utløper :-)

Enig med deg i de to som var gode. Også enig i at den ekle grønnbrune med prikker var vond. I tillegg til ser den jo disgusting ut.

Det var også en smakløs rosa sak med viskelærkonsistens som jeg håper vi aldri vil se til salgs :-)

Artig å være prøvesmaker!

Skrevet

Ok, da håper jeg noen andre kan hjelpe :o)

Du kan kanskje prøve å sende en mail til [email protected]. Det er den adressen som er oppgitt for spørsmål angående testen.

Skrevet

Er det lenge siden du registrerte deg? Det er over et år siden jeg fylte ut et skjema og sendte inn. Har ikke hørt noe fra dem enda, men det er forresten like greit :-p

Skrevet

Enig med deg i de to som var gode. Også enig i at den ekle grønnbrune med prikker var vond. I tillegg til ser den jo disgusting ut.

Det var også en smakløs rosa sak med viskelærkonsistens som jeg håper vi aldri vil se til salgs :-)

Hehe.. På den rosa skrev jeg faktisk som kommentar at det var visklærkonsistens :)

Jeg kommer såfall ikke til å kjøpe en pose med de smoothie smakene viss de kommer i butikkene...

Skrevet

Er det lenge siden du registrerte deg? Det er over et år siden jeg fylte ut et skjema og sendte inn. Har ikke hørt noe fra dem enda, men det er forresten like greit :-p

Hmm.. Tror det er 1-2 år siden jeg registerte meg. Har siden den gangen fått 3 pakker, men den siste var mye større enn de jeg har fått før.

Skrevet

Hehe.. På den rosa skrev jeg faktisk som kommentar at det var visklærkonsistens :)

Jeg kommer såfall ikke til å kjøpe en pose med de smoothie smakene viss de kommer i butikkene...

Hehe, det var ikke tvil om konsistensen! Yuck.

Skrevet

Jeg fikk også det igår!

Og den posen med godter som takk for hjelpen...mmm spiste ganske mye snop igår ja ;-P

Skrevet

Oj, nå ble jeg misunnelig. Hvordan blir man prøvesmaker da?

Skrevet

Jeg fikk også det igår!

Og den posen med godter som takk for hjelpen...mmm spiste ganske mye snop igår ja ;-P

hmm hvordan blir man prøvesmaker?

Skrevet

Gud ja den brune med prikker så ut som en bæsj og smakte ekkelt. hihi.

Skrevet

Minnet meg om griseører .. ugh.

Skrevet

Gud ja den brune med prikker så ut som en bæsj og smakte ekkelt. hihi.

Den var det rosin eller sviske i . fytterakkern den var ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...