Gå til innhold

skal på sykebesøk men har lite penger, noe tips til gave?

Anbefalte innlegg

Gjest skal på sykebesøk

skal besøke en person på sykehuset som ble operert nå. Jeg føler at jeg må ha med meg noe, men synes samtidig at det er bortkastet med blomster som bare blir kastet etterpå. Dessuten har jeg veldig lite penger også

Kan jeg kjøpe en sjokolade og et kort?

Eller hva tenker dere? Er det viktigste at man besøker vedkommende, eller bør man ha en dyr og fin gave også?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest M.Angelica

Jeg kan bare snakke for meg selv.

Men hvis jeg hadde vært innlagt på sykehuset, hadde jeg blitt overlykkelig over ei stor flaske cola...

He he..det hadde ikke, jeg!

Hvis vi hadde delt rom, kunne du fått min og ;)

laguna1365380434

Det er jo viktigst å komme på besøk, så klabert! :-)

Det er ikke dermed sagt at du ville bli upopulær om du hadde med noe lesestoff (avisene, et blad, låne bort ei bok?) og en brus.

Når jeg har vært på sykhus (hvilket heldigvis er sjeldent) har jeg omtrent kjedet meg i hjel, og jeg har hatt lyst på brus.

Blomster er IKKE viktig i min verden. Vil jeg ha blomster kjøper jeg tulipaner om våren til stua mi, det er ikke noe sånt folk trenger å drive å gi til meg.

:-)

Annonse

Gjest skal på sykebesøk

Kanskje du har liggende noen ukeblader som du kan ta med i tillegg til sjokolade?

endte opp med å kjøpe et her og nå blad. Hun ble glad for det siden hun ikke hadde noenting å lese på.

så lurer på om dette er en gylden anledning til å kvitte meg med diverse blader, på en måte som andre også kan ha glede av

endte opp med å kjøpe et her og nå blad. Hun ble glad for det siden hun ikke hadde noenting å lese på.

så lurer på om dette er en gylden anledning til å kvitte meg med diverse blader, på en måte som andre også kan ha glede av

Ja det synes jeg riktig du kan. Bladene er ikke nye for deg, men for andre som ikke har de, så er det greit å få :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...