Gå til innhold

Hvor bestiller dere hotell når dere skal til utlandet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bestiller alltid på nett. www.ebookers.com har en super oversikt, og de rimeligste prisene. Vi sparte over tusen kroner på overnatting i desember, da vi var i Praha...

Gjest twingipi
Skrevet

Jeg bestiller alltid på nett. www.ebookers.com har en super oversikt, og de rimeligste prisene. Vi sparte over tusen kroner på overnatting i desember, da vi var i Praha...

Hmm. Ja, har skjekker der nå og de har rimelige priser ja, men litt billigere fant jeg på Venere.com. Hørt om den siden? Er den trygg?

Skrevet

Hmm. Ja, har skjekker der nå og de har rimelige priser ja, men litt billigere fant jeg på Venere.com. Hørt om den siden? Er den trygg?

Har aldri prøvd å bestille via den siden nei, men vil nå tro den er trygg. Har bare bestilt via sunhotels.com og ebookers jeg... men jeg har hørt om den siden du nevner også.

Ville nok tatt sjansen.

Annonse

Skrevet

www.hrs.de

Prøv ovenstående adresse, har ikke prøvd den selv, men kjenner flere som bestiller der og er visst billig.

Skrevet

Internett.

www.hotels.com

Hvis du vet hvilken kjede hotell du ønsker (har muligheter for rabatter el.l.) kan du søke direkte på dem.

Bruk www.google.com så finner du det meste!

Gjest twingipi
Skrevet

www.hrs.de

Prøv ovenstående adresse, har ikke prøvd den selv, men kjenner flere som bestiller der og er visst billig.

Ja,takk;) Fant en billig hotell der men under prisen kommer det opp: "Skatt/avgifter: ingen opplysninger fra hotellet.

Merk: Lokale skatter/avgifter eller servicegebyrer kan komme i tillegg. " Hva menes med dette?

Skrevet

Ja,takk;) Fant en billig hotell der men under prisen kommer det opp: "Skatt/avgifter: ingen opplysninger fra hotellet.

Merk: Lokale skatter/avgifter eller servicegebyrer kan komme i tillegg. " Hva menes med dette?

Dessverre så vet jeg ikke for har ikke bestilt der selv. Bare hørt bekjente som bruker det bestillingsstedet. Kanskje du finner et telefonnummer eller en mailadresse der du kan få undersøkt det. Lykke til!

Skrevet

Har brukt mrjet.se noen ganger, de siste gangene har jeg brukt findlondonrooms.com. De har sider for andre storbyer også.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Er Venere.com siden trygt å bruke?

Jeg brukte den da vi var i London i november. Bestilling og alt var helt i orden. Jeg kommer til å bruke denne igjen!

Annonse

Gjest twingipi
Skrevet

Jeg brukte den da vi var i London i november. Bestilling og alt var helt i orden. Jeg kommer til å bruke denne igjen!

Åh så bra!! Hvilken hotell brukte dere? Det er så mange å velge mellom.

Gjest twingipi
Skrevet

Det står at man betaler når man skal skjekke utigjen. Gikk det bra? Og du oppga kredittkortsnr når du reserverte over nettet, før du reiste, og det gikk bra? Er litt skeptisk til slikt over nettet jeg da.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Åh så bra!! Hvilken hotell brukte dere? Det er så mange å velge mellom.

Vi bodde på Caesar Hotel. Ikke så knallbillig, men vi måtte ha et hotell der vi var sikre på at det gikk bra med rullestol. Men servicen var upåklagelig.

Vi oppga kredittkortnummer, og vi betalte ved utsjekk. Har ikke sett noe til noe uregelmessigheter ang dette. Når det gjelder det å oppgi nr, så er en tommelfingerregel å se etter den lukkede hengelåsen på nederst linje av vinduet du har åpnet. Hvis hengelåsen er åpen, så er det en usikret side. Er den lukket, skal det være trygt.

Gjest twingipi
Skrevet

Vi bodde på Caesar Hotel. Ikke så knallbillig, men vi måtte ha et hotell der vi var sikre på at det gikk bra med rullestol. Men servicen var upåklagelig.

Vi oppga kredittkortnummer, og vi betalte ved utsjekk. Har ikke sett noe til noe uregelmessigheter ang dette. Når det gjelder det å oppgi nr, så er en tommelfingerregel å se etter den lukkede hengelåsen på nederst linje av vinduet du har åpnet. Hvis hengelåsen er åpen, så er det en usikret side. Er den lukket, skal det være trygt.

Tusen takk. Har faktisk ikke sett på den hengelåsen før, men skal fra nå av gjøre det. Det er ikke mye jeg "handler over nett", spesielt ikke fra utenlandske sider, så har egentlig ikke vært noe problem,men greit å vite at man skal se på det. Takk=)

Skal kjøpe bill.på den siden imorgen. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...