Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sinksalve som man bruker i stumpen på små barn, er fin for småsår/rød hud etc. Fås i dagligvarehandelen.

Prøvde litt sinksalve og lot det være i fred litt, men i dusjen i dag svei det ekstra mye når forhuden ble trukket tilbake. Såret er mer eller mindre usynlig men det svir inmari fordet. Jeg orket ikke vaske med Asan fordi jeg kan tenke meg hvor vondt det kan være å få såpe på. Men det er vel viktig å holde det rent der nede likevel...?

Såret er på et veldig utsatt sted fordi "åpner" seg hver gang forhuden blir dratt litt tilbake, og det kan skje selv om jeg ikke gjør det selv. Det er litt det samme som å ha sår i munnviken, som blir utvidet når man åpner munnen. Og sånne sår bruker ganske lang tid på å gro...Jeg prøvde å ha samleie i starten da det ikke gjorde så vondt men det var vel ikke det lureste. Så nå må jeg sikkert holde meg enda lenger..! :S

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...