Gå til innhold

Vel overstått...

Anbefalte innlegg

Gjest klart hun kan
Skrevet

Sånn er det jo alltid, om en skal flisespikke på ting.

Absolutt alle ting har to sider, om en skal være pirkete. Selv når hvis en fyr slår ned en gammel dame uten synlig foranledning kan en si at dette sikkert har to sider, selvom jeg nok ville være tilbøyelig til å mene at den gamle damen ble urettferdig og slemt behandlet og at voldsmannen var ganske kjip..See?

Det er ikke alltid slik at alle har like rett hele tiden..

Dessuten, dine innsigelser vil jo da gjelde ALLE innlegg på internett, mulighetene for kildekritikk er jo ikke akkurat den beste..;-)

Sånt kan jeg ikke drive på, jeg får bare stole på at det folk forteller er sant, om det virker troverdig, eller la være å delta i debatten i det hele tatt.

Jeg synes det virker som om Persille har sitt på det tørre og jeg synes hun virker svært troverdig, og hun har min fulle sympati i denne saken.

Plager det deg eller? ;-)

Neida :-) det plager meg ikke, men jeg skjønner ikke at du kan si "Du kan da ikke tape denne", for du har bare Persille sin versjon.

Godt mulig at du kjenner Persille og kanskje den ansatte personlig, og kjenner saken bedre enn de fleste av oss her, men hvis det kun er det hun skriver her du går ut ifra, DA skjønner jeg ikke det.

Men men, vi hører vel fra henne når retten har bestemt seg, hun forteller oss vel hvordan det går, så da får vi se hvem retten tror på :-).

Ha en fin dag da !

Jeg for min del skal vaske sengeklær idag, har to barn som har spydd i hele natt :-(, føler meg litt småkvalm jeg også, men blir aldri helt i form når jeg må vaske spy ...

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

4

• Katt-ja

3

• petter smart

3

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...