Gjest fredrikkelouise Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 på ei dame på over 40 år, er det......pent? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg synes ikke piercing i nesa er pent - på noen... 0 Siter
carma Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Kommer vel an på resten av dama det, vel. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Avhengig av person, ikke alder. Jeg kunne aldri hatt det,- men så har du Anne B.Ragde (forfatter) som bærer neseperlen sin med stil. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Kommer an på resten av stilen og på dama sjøl..Jeg synes det kan være pent. Mora mi er over 50, hun har en liten sånn perleduppedings, den er stilig og den kler henne. (jeg har jeg også, det er en ring som JEG kler..Jeg kunne ikke hatt en sånn perle/dopp duppedings..En må ha en en synes mathcher en!) 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det er ikke pent på de under 40 heller. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Personlig synes jeg ikke det er noe særlig pent i noen tilfeller. Men på en godt voksen dame, så er det ikke sikkert en liten perle e.l. vil være noe galt. Og, som andre sier her, det kommer veldig an på resten av stilen. Ring i øyebrynet på en aksjemegler i svart dress blir ikke så frykelig stilig, for eksempel :-) "..........................................." 0 Siter
morsan Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Personlig synes jeg ikke det er noe særlig pent i noen tilfeller. Men på en godt voksen dame, så er det ikke sikkert en liten perle e.l. vil være noe galt. Og, som andre sier her, det kommer veldig an på resten av stilen. Ring i øyebrynet på en aksjemegler i svart dress blir ikke så frykelig stilig, for eksempel :-) "..........................................." Kanksje det er nettopp da det blir litt stilig...? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Kanksje det er nettopp da det blir litt stilig...? ;-) Nikker BITTElitt, men ikke helt... 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 En kollega av meg i barnehagen er rundt 45 år. Hun har en liten dopp i nesa. Kroppskunst er vakkert syns jeg, men med måte såklart. Så jeg syns hun er en stilig dame! Men det er fordi hun også har en meget god personlighet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 NEI! Det er ikke pent på noen forøvrig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Kommer vel an på resten av dama det, vel. Og hvordan gikk det med den telefonen til tannlegen etter jordmortimen? *strør salt i såret* 0 Siter
carma Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Og hvordan gikk det med den telefonen til tannlegen etter jordmortimen? *strør salt i såret* *mumle-mumle* ... ;-p Altså - ja, jeg har i alle fall snakket med dem! :-D Tannverken har gått over faktisk (for denne gang...) og jeg ble anbefalt å vente til jeg er ferdig med svangerskapet, så sant betennelsen ikke kommer tilbake. Siden jeg har såpass trøbbel som jeg har. Helt greit, det ;-p 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 *mumle-mumle* ... ;-p Altså - ja, jeg har i alle fall snakket med dem! :-D Tannverken har gått over faktisk (for denne gang...) og jeg ble anbefalt å vente til jeg er ferdig med svangerskapet, så sant betennelsen ikke kommer tilbake. Siden jeg har såpass trøbbel som jeg har. Helt greit, det ;-p Du var kjempeflink som snakka med dem, ihvertfall! Det mener jeg. 0 Siter
carma Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Du var kjempeflink som snakka med dem, ihvertfall! Det mener jeg. Det syns jeg også! :-D I lettere panikk, men vvvvvveldig fornøyd etterpå! 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Kanksje det er nettopp da det blir litt stilig...? ;-) Nei, det synes jeg ikke. Det kan kanskje være litt "kult", fordi det blir en kræsj. Men stilig? Nei. Det er omtrent som hvite tennissokker til svart dress; Det kan hende det er litt morsomt etc. i prinsippet med et kræsj av den typen, men utover det blir det usmakelig, estetisk sett. Det vitner også innimellom om et utrolig patetisk forsøk på å virke litt "gal", "opprørsk" e.l. "............................................" 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Har ei venninne på 40 med piercing i nesa. Men hun er jo noe for seg selv, da... Og kler det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.