Gå til innhold

Piercing i nesa

Anbefalte innlegg

Gjest fredrikkelouise
Skrevet

på ei dame på over 40 år, er det......pent?

Skrevet

Jeg synes ikke piercing i nesa er pent - på noen...

Skrevet

Avhengig av person, ikke alder.

Jeg kunne aldri hatt det,- men så har du Anne B.Ragde (forfatter) som bærer neseperlen sin med stil.

laguna1365380434
Skrevet

Kommer an på resten av stilen og på dama sjøl..Jeg synes det kan være pent.

Mora mi er over 50, hun har en liten sånn perleduppedings, den er stilig og den kler henne.

(jeg har jeg også, det er en ring som JEG kler..Jeg kunne ikke hatt en sånn perle/dopp duppedings..En må ha en en synes mathcher en!)

Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er noe særlig pent i noen tilfeller. Men på en godt voksen dame, så er det ikke sikkert en liten perle e.l. vil være noe galt. Og, som andre sier her, det kommer veldig an på resten av stilen. Ring i øyebrynet på en aksjemegler i svart dress blir ikke så frykelig stilig, for eksempel :-)

"..........................................."

Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er noe særlig pent i noen tilfeller. Men på en godt voksen dame, så er det ikke sikkert en liten perle e.l. vil være noe galt. Og, som andre sier her, det kommer veldig an på resten av stilen. Ring i øyebrynet på en aksjemegler i svart dress blir ikke så frykelig stilig, for eksempel :-)

"..........................................."

Kanksje det er nettopp da det blir litt stilig...? ;-)

Skrevet

Nikker BITTElitt, men ikke helt...

Gjest Thekla84
Skrevet

En kollega av meg i barnehagen er rundt 45 år. Hun har en liten dopp i nesa. Kroppskunst er vakkert syns jeg, men med måte såklart. Så jeg syns hun er en stilig dame! Men det er fordi hun også har en meget god personlighet.

Skrevet

Kommer vel an på resten av dama det, vel.

Og hvordan gikk det med den telefonen til tannlegen etter jordmortimen? ;)

*strør salt i såret*

Skrevet

Og hvordan gikk det med den telefonen til tannlegen etter jordmortimen? ;)

*strør salt i såret*

*mumle-mumle* ... ;-p

Altså - ja, jeg har i alle fall snakket med dem! :-D

Tannverken har gått over faktisk (for denne gang...) og jeg ble anbefalt å vente til jeg er ferdig med svangerskapet, så sant betennelsen ikke kommer tilbake. Siden jeg har såpass trøbbel som jeg har.

Helt greit, det ;-p

Skrevet

*mumle-mumle* ... ;-p

Altså - ja, jeg har i alle fall snakket med dem! :-D

Tannverken har gått over faktisk (for denne gang...) og jeg ble anbefalt å vente til jeg er ferdig med svangerskapet, så sant betennelsen ikke kommer tilbake. Siden jeg har såpass trøbbel som jeg har.

Helt greit, det ;-p

Du var kjempeflink som snakka med dem, ihvertfall! :) Det mener jeg.

Skrevet

Du var kjempeflink som snakka med dem, ihvertfall! :) Det mener jeg.

Det syns jeg også! :-D I lettere panikk, men vvvvvveldig fornøyd etterpå!

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Det kan kanskje være litt "kult", fordi det blir en kræsj. Men stilig? Nei. Det er omtrent som hvite tennissokker til svart dress; Det kan hende det er litt morsomt etc. i prinsippet med et kræsj av den typen, men utover det blir det usmakelig, estetisk sett. Det vitner også innimellom om et utrolig patetisk forsøk på å virke litt "gal", "opprørsk" e.l.

"............................................"

Skrevet

Har ei venninne på 40 med piercing i nesa. Men hun er jo noe for seg selv, da... Og kler det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...