Gå til innhold

Tattoo- hvor på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste plassen jeg kunne tenkt meg en tatovering er på ankelen eller skulder/arm

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

49

• laguna1365380434

25

• morsan

23

• snø

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei,du sier noe der! Unnskyld, jeg trekker alle mine påsander om at tattoveringer er blodharry tilbake ;o)

Men fra spøk til alvor. Den der er vel ikke en gang blodharry. Kan ikke tenke meg at det fines begreper som kan dekke sånne?? Grøss!

Den som har den må være en som har mistet absolutt alt håp om han skal få seg en med sånn "navle" i virkelighetens verden...?

LOL, ja du sier noe! :-)

Jeg bare googlet "tattoo" på bilder for å se om jeg fant noe jeg syntes var litt fint, og så bare lyste det bildet rett mot meg! *dån*

Men jeg fant denne, som jeg faktisk synes var litt kul:

http://www.apocalypse.org/pub/u/jen/tattoo.jpg

Og jeg vil heller ikke kalle denne tattoo for "harry"! ;-)

http://www.edinburgh-tattoo.co.uk/_images/vefinale_1024.jpg

Skrevet

LOL, ja du sier noe! :-)

Jeg bare googlet "tattoo" på bilder for å se om jeg fant noe jeg syntes var litt fint, og så bare lyste det bildet rett mot meg! *dån*

Men jeg fant denne, som jeg faktisk synes var litt kul:

http://www.apocalypse.org/pub/u/jen/tattoo.jpg

Og jeg vil heller ikke kalle denne tattoo for "harry"! ;-)

http://www.edinburgh-tattoo.co.uk/_images/vefinale_1024.jpg

Hehehe, den siste der var søren meg detaljert nok i alle fall ;o)

Skrevet

Hehehe, den siste der var søren meg detaljert nok i alle fall ;o)

Bare ikke trommeslagene holder en våken om natta, så! ;-)

Skrevet

Er det noen som høres ut som om man har bestemt seg i utgangspunktet så er det deg, favn.

Jeg stiller faktisk bare spørsmål ved en forklaring jeg syntes og synes høres mere enn tvilsom ut.

Jeg har lagt merke til at om du synes noe tar du argumenter ganske vilkårlig fra hvor som helst for å bygge opp under det du mener fra før, enten det nå går på pur etikk eller på estetikk..Estetiske argumenter på etiske spørsmål og vice versa.. Det kler deg ganske dårlig, jeg trode i utgangspunktet du var i stand til å vite forskjell på snørr og barter.

Jeg tror du egentlig kan bedre.

Oioi.

Skrevet

Jeg har ingen tattiser selv og jeg er veldig glad for at kjæresten min heller ikke har det.

Men andre får gjøre hva de vil for meg. :o)

Annonse

Skrevet

"Er du i trassalderen?"

Åh! Bedre bekreftelse kan hun vel ikke få på påstanden sin. "Jasså? Du setter spørsmålstegn ved noe øvrigheten ikke vil forklare eller utdype? Du trasser!"

"............................................"

Unnskyld meg, men for øyeblikket er minst halve dol spammet av flere tråder og undertråder og undertråders undertråder med noe a la 'meninger som ikke applauderer tatoveringer, er på trynet, det dummeste jeg har hørt, er bare tull, nei, noe så teit har jeg aldri hørt, dette er virkelig helt vilt og... og...!'.

Jaja.

laguna1365380434
Skrevet

Oioi.

Hva faen mener du med oioi?

Svar skikkelig eller la være davel! Jeg synes DU blander noe jævlig..Jeg trasser da vel ikke fordi jeg etterlyste en forklaring på noe jeg synes hørtes veldig merkelig ut.Er man trassig om man har lyst til å ha greie på noe, eller fordi en synes noe høres mystisk ut?

Det er helt i orden for meg at du ikke synes tatoveringer er noe fint,men det er tydeligvis ikke greit for deg at jeg spør hva forslags relle konsekvenser de egentlig har for den type bedøvelser som ble nevnt. Jeg spurte ikke om dine preferanser, og de har like lite som mine noe med akkurat det å gjøre. ( forøvrig er mine at noen er fine, andre ikke..som med så mye annet)

Nå synes jeg du er jævlig teit.

Skrevet

Er det noen som høres ut som om man har bestemt seg i utgangspunktet så er det deg, favn.

Jeg stiller faktisk bare spørsmål ved en forklaring jeg syntes og synes høres mere enn tvilsom ut.

Jeg har lagt merke til at om du synes noe tar du argumenter ganske vilkårlig fra hvor som helst for å bygge opp under det du mener fra før, enten det nå går på pur etikk eller på estetikk..Estetiske argumenter på etiske spørsmål og vice versa.. Det kler deg ganske dårlig, jeg trode i utgangspunktet du var i stand til å vite forskjell på snørr og barter.

Jeg tror du egentlig kan bedre.

Jeg vet ikke hva du sikter til, men ettersom du etter eget sigende forleden fant det ustyrtelig komisk at skribenter refererer til tidligere innlegg, anser jeg i grunnen bare dette for å være litt furten vrøvling fra deg.

-- Til tross for ovenstående, kan jeg likevel i all vennlighet opplyse om at det er lange og tunge tradisjoner for å behandle etiske og estetiske spørsmål sammen. Hvis du skulle være genuint interessert i emnet?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet ikke hva du sikter til, men ettersom du etter eget sigende forleden fant det ustyrtelig komisk at skribenter refererer til tidligere innlegg, anser jeg i grunnen bare dette for å være litt furten vrøvling fra deg.

-- Til tross for ovenstående, kan jeg likevel i all vennlighet opplyse om at det er lange og tunge tradisjoner for å behandle etiske og estetiske spørsmål sammen. Hvis du skulle være genuint interessert i emnet?

HÆ? Jeg sikter til det DU skriver, her og nå, og i denne tråden. Du virker teit, og bombastisk og prøver å komme med noen slags random stikk til meg om at jeg er trassig (og les: dum, urelevant) når jeg spør om en forklaring på noe jeg faktisk lurte oppriktig på. Det er tydelig at du lar dine egne preferanser for hva som er fint og ikke stille seg i veien for at noen i det hele tatt kan lure på noe sånt. For når DU synes tatoveringer er harry, da skal en ikke lure på noe som helst i forbindelse med dem, er det sånn eller?

Det synes jeg faktisk du burde jolde deg for god til. Jeg synes det er skikkelig æsj.

Skrevet

HÆ? Jeg sikter til det DU skriver, her og nå, og i denne tråden. Du virker teit, og bombastisk og prøver å komme med noen slags random stikk til meg om at jeg er trassig (og les: dum, urelevant) når jeg spør om en forklaring på noe jeg faktisk lurte oppriktig på. Det er tydelig at du lar dine egne preferanser for hva som er fint og ikke stille seg i veien for at noen i det hele tatt kan lure på noe sånt. For når DU synes tatoveringer er harry, da skal en ikke lure på noe som helst i forbindelse med dem, er det sånn eller?

Det synes jeg faktisk du burde jolde deg for god til. Jeg synes det er skikkelig æsj.

Det med trassalder var jo sagt med en smiley, da. Og det attpåtil fra en dol'er som ikke akkurat strør om seg med dem! :-)

(slik som f eks meg, men de er ærlig ment selv om de er mange! *S*)

laguna1365380434
Skrevet

Det med trassalder var jo sagt med en smiley, da. Og det attpåtil fra en dol'er som ikke akkurat strør om seg med dem! :-)

Jo, men det irriterte meg fordi det er hersketeknikk av ypperste klasse, og det gidder jeg faktisk ikke å la være å påpeke.

Hva skulle jeg svare? Hehehe & lol, nå var jeg visst trassig og dum gitt som faktisk ville vite det, det skal ALDRI gjenta seg! (at jeg lurer på noe rundt noe du ikke synes er pent)?

Ikke snakk om, så grei er jeg ikke! ;-)

Annonse

Skrevet

Hjelpe og trøste... *henter popcorn*

Skrevet

Takk for at du forstår meg, kjære... :)

laguna1365380434
Skrevet

Men synes du jeg er grinebitersk eller? Jeg synes selv at jeg ganske sjeldent er voldsomt sur og vanskelig her inne jeg altså (men det er jo lett å synes det om seg selv) men noen ganger blir en jo ganske irritert, hvertfall jeg, det er liksom uunngåelig, Og jeg gidder ikke å være enig når jeg ikke er enig i ting, bare for å holde på "husfreden"

Nå synes jeg favn var både nedlatende og teit, og da sa jeg fra om det enkelt og greit. Jeg har ikke tenkt å sitte å tenke over det og gnure eller legge noen for hat eller noe av den grunn.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hjelpe og trøste... *henter popcorn*

Ja, for all del, kos deg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Jeg synes kinategn er veldig veldig ut og det begynner også tatoveringer å bli.."

Begynner å bli????

Det var definitivt ute da hun kjerringa i "Campingliv på Larkollen" gikk hen og fikk seg en tatovering! ;-)

"Begynner å bli????"

He he..Det begynner å bli veldig veldig ut. Nå er det bare veldig ut ;p

"Det var definitivt ute da hun kjerringa i "Campingliv på Larkollen" gikk hen og fikk seg en tatovering! ;-)"

He he..den serien har jeg aldri sett =)

Skrevet

Altså, skjærer du i en tatovering kommer det blod ikke blekk! ;-)

Det hørtes SÆRDELES lite overbevisende ut..Nå fikk jeg ordentelig lyst tilå høre med en lege om den egentlige medisinske forklaringen her..

En tattis lekker jo farge like lite som en føflekk! Hmmmm.

*kjøper den ikke, enten du har lege kompiser eller ei* ;-P

Selvfølgelig er det mulig at de ikke gjør det (stikker i korsryggtatoveringer) men det høres jo HELT leif ut at det skal være derfor.

Dette er særdeles omdiskutert - masse synsing og lite konkret viten....

http://www.babyverden.no/templates/Article____4988.aspx

Skrevet

Men synes du jeg er grinebitersk eller? Jeg synes selv at jeg ganske sjeldent er voldsomt sur og vanskelig her inne jeg altså (men det er jo lett å synes det om seg selv) men noen ganger blir en jo ganske irritert, hvertfall jeg, det er liksom uunngåelig, Og jeg gidder ikke å være enig når jeg ikke er enig i ting, bare for å holde på "husfreden"

Nå synes jeg favn var både nedlatende og teit, og da sa jeg fra om det enkelt og greit. Jeg har ikke tenkt å sitte å tenke over det og gnure eller legge noen for hat eller noe av den grunn.

Jeg synes langt fra at du er grinebitersk, men jeg synes ikke trassalder-kommentaren var så mye å hisse seg opp over, men det er jo lett for meg å si når den ikke var rettet til meg! :-)

Som ting flest kommer det an på øynene som ser, og mine øyne har i denne tråden sett at det er lett for den som har en tattovering eller fler å ta ting i verste mening fordi man man irriterer seg over uenigheten mht estetikken ved en tatovering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...