Gå til innhold

Tattoo- hvor på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingensteder det er stygt, stygt, stygt !!!!!

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

49

• laguna1365380434

25

• morsan

23

• snø

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Så lek i sandkassen i barnehagen i stedet for å slenge rundt deg her!"

Kan ikke du heller trekke huet ut av rævva? Har jeg diskutert noe med deg i denne tråden?

".............................................."

Men i alle dager.....du må ha en dårlig dag...

Skrevet

"Så lek i sandkassen i barnehagen i stedet for å slenge rundt deg her!"

Kan ikke du heller trekke huet ut av rævva? Har jeg diskutert noe med deg i denne tråden?

".............................................."

:-) provoserte gamle damen deg?

Det blir en god dag.

Skrevet

Om du tar der kan du ikke få epidural (om du skal føde eller operere), så jeg ville valgt et annet sted.

Det er det minsteproblemet. Ved en tatovering så er det jo luft i tatoveringen og det finnes stort sett et sted å sette sprøytem. MEN pent er det ikke, men det er en annen sak.

Skrevet

Hvorfor ikke egentlig? Det er jo bare farget hud..Kan en ikke stikke på tatoveringer?

Jeg er usikker på hvorvidt det der er sant eller bare en "antitatoveringsmyte"..;-)

Man _kan_ få farge inn i ryggmargen ved spinalbedøvelse. Men dette er vel mest skremselspropaganda.

Skrevet

Hver dag er en dårlig dag :-) for noen.

Det er bare så synd jeg blir fristet til å minne om det. *o*

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehehe...den kommentaren blir så selvmotsigende at det er helt fantastisk :-) Tips: Du kan ikke si at noe er dumt og så begrunne det på en så dum og selvmotsigende måte. Ser du ikke hva du selv skriver?

Er det noe som er dumt, så er det å tatovere seg på grunn av en eller annen mote. Det er jo nettopp når det IKKE er en mote man bør gjøre det, og av helt andre grunner enn at det er "in".

*Rister på hodet*

"............................................"

Unnskyld at jeg blander meg inn.

Det ER jo harry, det er så harry at jeg egentlig ikke kan få sagt nok hvor harry det er.

Det er SUPERHARRY!!

Skrevet

:-) provoserte gamle damen deg?

Det blir en god dag.

Hvordan får du det til det? Ønsketenkning? Hvis du ikke oppfattet det, så fikk du svar på tiltale. Hverken mer eller mindre.

"..........................................."

Skrevet

Heh-heh...fordi noen som slenger med leppa får svar på tiltale?

".........................................."

Skrevet

Næmmen...huff og huff..har du havnet i trøbbel i denne tråden også? Jeg trodde du hadde nyttårsforsetter?

Skrevet

Nei, ikke pga svarets innhold, for det hadde ikke noe innhold. Det var vel mer tonen/formen som var oppsiktsvekkende.

Hvis du skal føle at du gir et SVAR, da må du forklare omverdenen, hvorfor noen tatoveringer har større "verdi" enn andre, pga tidsperioden(mote/ikke-mote) den er tatt i?

Må si du vekker oppsikt med tonen/stilen din, de gangene det flyter litt over for deg.

Sannsynligvis vil du nå skjønne hvor ille ditt raseri fremstår, og prøve å ta deg inn igjen med en nytt "He-He", men det blir ikke HELT troverdig heretter.

Lykke til!

Skrevet

Hver dag er en dårlig dag :-) for noen.

Det er bare så synd jeg blir fristet til å minne om det. *o*

Det er vel forhåpentligvis ikke hver dag prozak ser at han kanskje har begitt seg ut på en noe spesiell logikk/konklusjon, og blir tatt med buksa nede, og derfor blir noget ilter når han SELV ser det, og kompenserer med å gå litt berserk overfor andre?

Åssen det er eller ikke er, så er det litt komisk da.

Skrevet

Det er vel forhåpentligvis ikke hver dag prozak ser at han kanskje har begitt seg ut på en noe spesiell logikk/konklusjon, og blir tatt med buksa nede, og derfor blir noget ilter når han SELV ser det, og kompenserer med å gå litt berserk overfor andre?

Åssen det er eller ikke er, så er det litt komisk da.

Heh heh, for å si det med hans ord :-)

Annonse

Skrevet

Næmmen...huff og huff..har du havnet i trøbbel i denne tråden også? Jeg trodde du hadde nyttårsforsetter?

Blir du ikke lei av denne tullete stalkingen din? Forøvrig lurer jeg litt på din definisjon av "trøbbel"...? Du har jo aldri noen interesse av hva som faktisk diskuterer, hvem som sier hva etc. - er du forelsket i meg? I såfall er jeg ikke akkurat smigret, for å si det sånn :-)

Skrevet

Heh heh, for å si det med hans ord :-)

*Ler*

Det er ikke annet å gjøre enn å peke på det som blir sagt. Skjønner du det ikke, og har problemer med de enkleste sammenhenger, så kan ikke jeg ta stilling til det. Der tror jeg profesjonell hjelp er eneste løsning :-)

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...