Gå til innhold

Ny grandis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å koser meg med den nye pizzaen til grandiosa.

Lørdgspizza er navnet og det følger med krydder til rømmedressing.

Den var kjempegod.

Fortsetter under...

Skrevet

Hm! Må prøves! :-)

Ja den var nydelig.

biffkjøtt og kjøttboller,løk og paprika+hærlig dressing.

laguna1365380434
Skrevet

Ja den var nydelig.

biffkjøtt og kjøttboller,løk og paprika+hærlig dressing.

MM! Den gleder jeg meg til å forsøke!:-)

Skrevet

Grynt -. . . jeg meldte meg på den slankeklubben i VG i dag - for et år -. og jeg skrev inn - -ærlig som jeg er - det jeg hadde spist i dag - - og 4 stk pizza inneholdt alle de kaloriene jeg skulle hatt på hele dagen!!! grynt, grynt.

Skrevet

Grynt -. . . jeg meldte meg på den slankeklubben i VG i dag - for et år -. og jeg skrev inn - -ærlig som jeg er - det jeg hadde spist i dag - - og 4 stk pizza inneholdt alle de kaloriene jeg skulle hatt på hele dagen!!! grynt, grynt.

der er jeg også medlem, og vet du hva- jeg har greid å gå ned 10 kg:) Så det virker. Men pizzan bør du nok ikke spise hver dag nei.....

Annonse

Skrevet

der er jeg også medlem, og vet du hva- jeg har greid å gå ned 10 kg:) Så det virker. Men pizzan bør du nok ikke spise hver dag nei.....

Ja, jeg meldte meg inn i dag . for et år - har sagt jeg skal ned 32 kilo på 52 uker....:-)

Ser jo gøy ut det der da! Syns du det er lett å følge opp?

Skrevet

Ja, jeg meldte meg inn i dag . for et år - har sagt jeg skal ned 32 kilo på 52 uker....:-)

Ser jo gøy ut det der da! Syns du det er lett å følge opp?

Syns det var lett å følge opp de tre første mnd, og det var også da jeg gikk jevnt nedover. Nå har det stoppet litt opp, og bruker ikke dagboka lenger. Men jeg har jo tatt av 10 kg så det virker jo.....Absolutt verd det.

Lykke til da.

Skrevet

Høres kjempegodt ut. Men butikken "min" hadde den ikke... Gidder ikke dra byen rundt i kveld, så det blir vanlig grandis i dag..

Gjest Slankere
Skrevet

Syns det var lett å følge opp de tre første mnd, og det var også da jeg gikk jevnt nedover. Nå har det stoppet litt opp, og bruker ikke dagboka lenger. Men jeg har jo tatt av 10 kg så det virker jo.....Absolutt verd det.

Lykke til da.

Hvor lang tid har du brukt på de ti kiloene?

Skrevet

Hvor lang tid har du brukt på de ti kiloene?

brukte vel ca 13 uker og har ligget stabilt etter det. Nå sliter jeg med å gå ned de siste tre kiloene jeg vil ta av. Det står bom fast. Er vel ikke like flink til å følge opp heller;)- som i starten mener jeg.....

Skrevet

Lykke til da.

takk, det samme! :)

Gjest Slankere
Skrevet

brukte vel ca 13 uker og har ligget stabilt etter det. Nå sliter jeg med å gå ned de siste tre kiloene jeg vil ta av. Det står bom fast. Er vel ikke like flink til å følge opp heller;)- som i starten mener jeg.....

Har du lyst til å skrive opp her en liste med hva du har spist?

Annonse

Skrevet

Høres kjempegodt ut. Men butikken "min" hadde den ikke... Gidder ikke dra byen rundt i kveld, så det blir vanlig grandis i dag..

Jeg kjøpte den på Rema i dag.

Sikkert nettopp kommet ut.

Skrevet

Uff stakkars deg.

Aldri vært bort i slanking jeg så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare deg.

Skrevet

Har du lyst til å skrive opp her en liste med hva du har spist?

Lag en egen tråd om denne slankingen da vel?

Passer liksom ikke helt inn i min pizza tråd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...