Gå til innhold

Sjekk dette bildet da! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha! Typisk mannfolk!

Uff, det håper jeg da virkelig ikke er typisk!

Som snø sa i den andre tråden så er vel dette et eksempel på en som fullstendig har gitt opp håpet om å få seg en slik "navle" noensinne! ;-)

Skrevet

Uff, det håper jeg da virkelig ikke er typisk!

Som snø sa i den andre tråden så er vel dette et eksempel på en som fullstendig har gitt opp håpet om å få seg en slik "navle" noensinne! ;-)

haha, ja noe sånt tenkte jeg også! Men det måtte være en mann som kunne finne på å tatovere noe sånt på kroppen sin!? ;-)

Skrevet

Det var ekkelt ;)

En skikkelig søtnos han der! ;-)

Skrevet

*Hehe* Hadde jeg truffet en fyr og fått se den der så hadde jeg stukket tvert. Tattiser i seg selv er stort sett bare dumt, den der var jo skikkelig panserharry og kvalm.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det der har jeg sett før, men det jeg ikke skjønner er det rare partiet under brystene på damen. Dessuten ser du ut som om mannen har to navler. En under tatoveringen i tillegg:)

Skrevet

det der har jeg sett før, men det jeg ikke skjønner er det rare partiet under brystene på damen. Dessuten ser du ut som om mannen har to navler. En under tatoveringen i tillegg:)

det som ser ut som navlen under "åpningen" på dama, er nok bare litt ekstra hår som har samlet seg... mannen er jo ikke akkurat sexy og har stor "badeball", vet du...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Han der må jo være svigermors drøm!

Tenk såpinlig for en eventuell samboerske å vise frem han der *urk*

Skrevet

Det må være prototypen på "harry".

Neppe noe "sjekketriks" det der nei...:-)

Skrevet

Tror ikke jeg ville gått sammen med han der på stranda for å si det sånn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...