Gå til innhold

sjekke hva slags hudtype man har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få gjort dette og er det gratis? Var på en messe en gang hvor jeg ble satt bak en slags maskin som scannet huden min og fant ut hvordan huden min var. Har ikke lyst til å bruke flere tusen kroner på dyre hudpleieprodukter, men heller finne ut hva slags hudtype jeg har og kjøpe produkter selv.

Skrevet

Oriflame har mange forskjellige og stort utvalg! Der har man også mulighet til å være med på hudpleiekurs for å lære mer om hudtyper! Kan anbefales!

Skrevet

Oriflame har mange forskjellige og stort utvalg! Der har man også mulighet til å være med på hudpleiekurs for å lære mer om hudtyper! Kan anbefales!

Hei. Tenkte mer på en hudpleiesalgong e.l. bare det ikke er for dyrt. Har plutselig fått masse kviser, har aldri hatt det iløpet av mine 27 år så lurer på hva det kan være.

Skrevet

Hei. Tenkte mer på en hudpleiesalgong e.l. bare det ikke er for dyrt. Har plutselig fått masse kviser, har aldri hatt det iløpet av mine 27 år så lurer på hva det kan være.

Hvis du plutselig har fått veldig uren hud, og ikke har hatt det før ville jeg tenkt igjennom følgende.

Er det noe spesielt som har skjedd i livet mitt i det siste. Mye stress, akkurat begynt på pillen, eller andre medisiner? Sluttet på noe?

Kanskje gått til legen og tatt opp dette slik at han kan sjekke ut litt av det hormonelle systemet ditt med noen blodprøver. Kan du være gravisd

Har du skifte hudpleiemidler i det siste? Eller kanskje gått en evighet på den samme typen slik at huden din ikke vil ha den mer.

Gå på en hudpleiesalong som har Kanebo. Spør om de kan hjelpe deg med prøver, peeling, rensemaske. De to delene hudpleieserien deres er bygd opp over, og renseprodukter, og forklar at du må ha produkter for det de tror er for din hud og alder. Og gjerne de produktene som muligens ligger nærmest det de tror er din hud.

Disse produktene er dyre, men fantastiske, og derfor kan du se om huden din blir bedre ved hjelp av prøver. (Klarer du å få betjeningen til å føle at de "redder" deg ved hjelp av sine produkter, er de solgt. Så ha en litt ydmyk tone:o)

Skjønner at dette ikke er noe kjekt for deg. Man er uvant med det, men jeg er temmelig sikker på at det er en forbigående periode.

Lykke til da, så ordener det seg med tiden.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...