Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Dette er saken: Det er en gutt jeg har vært litt interessert i i en stund. Jeg kjenner ham ikke godt, men hatt litt følelse av at han kanskje liker meg litt også. Så forrige mandag (altså for over en uke siden) spurte jeg om han hadde lyst til å finne på noe en dag med meg (over melding). Han svarte at det hadde vært gøy, men at han var veldig opptatt den følgende uken, men kanskje jeg ville se frustrerte fruer med han uken etter (det blir altså idag). Jeg svarte at det hørtes koselig ut, vi snakkes. Og vi skrev ikke noe mer. Nå er det altså tirsdag og jeg har ikke hørt noe, men det kan likegjerne være meg som burde sende melding. Skal jeg det? Og isåfall hva skal jeg skrive? 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 En mann som mange dager i forveien plotter inn at han skal se "Frustrerte Fruer" kan neiggu ikke være mye å satse på. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Send en melding ;-) Da viser du at du er interessert! 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Send en melding ;-) Da viser du at du er interessert! det tror jeg han har skjønt siden det var jeg som spurte han først 0 Siter
Gjest Ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 En mann som mange dager i forveien plotter inn at han skal se "Frustrerte Fruer" kan neiggu ikke være mye å satse på. Nå var det ikke akkurat det jeg lurte på men.. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 det tror jeg han har skjønt siden det var jeg som spurte han først hehe.. Ja, men da skader det ikke å sende en melding! Du har jo ikke noe å tape 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 hehe.. Ja, men da skader det ikke å sende en melding! Du har jo ikke noe å tape Nja bortsett fra at vi begge skal på hyttetur (sammen med felles venner) neste uke og vil ikke virke for ivrig allerede 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 En mann som mange dager i forveien plotter inn at han skal se "Frustrerte Fruer" kan neiggu ikke være mye å satse på. Fordi...? 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Nja bortsett fra at vi begge skal på hyttetur (sammen med felles venner) neste uke og vil ikke virke for ivrig allerede Det gjør du ikke hvis du bare sender melding med spørsmål om dere skal se Frustrerte Fruer sammen i kveld! Da er det jo nesten en uke til dere skal på hytteturen! ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Send melding. "Fremdeles lyst til å se hva "Fruene" finner på?" 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det gjør du ikke hvis du bare sender melding med spørsmål om dere skal se Frustrerte Fruer sammen i kveld! Da er det jo nesten en uke til dere skal på hytteturen! ;-) men siden det var han som foreslo fruene ikveld, er det han som burde sendt melding idag? Huff det er ikke greit å være jente, vi overanalyserer så mye 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 men siden det var han som foreslo fruene ikveld, er det han som burde sendt melding idag? Huff det er ikke greit å være jente, vi overanalyserer så mye hehe, ja! Du har virkelig ikke noe å tape på å sende melding, uansett om det er han eller du som foreslo dette ! Han tenker helt sikkert ikke over akkurat den biten der..... ;-) 0 Siter
Yia Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 men siden det var han som foreslo fruene ikveld, er det han som burde sendt melding idag? Huff det er ikke greit å være jente, vi overanalyserer så mye Send melding, du! 20 meldinger er mas, 2 er bare hyggelig interesse! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Send en malding - "Står tilbudet om å se Frustrerte fruer sammen fremdeles ved lag?" ) 0 Siter
villee Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Send en melding, du har ingenting å tape på det! Verste er jo at han sier nei og da vet du i hvert fall hvor landet ligger..?! Eller hva det heter 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 men siden det var han som foreslo fruene ikveld, er det han som burde sendt melding idag? Huff det er ikke greit å være jente, vi overanalyserer så mye har du sendt melding enda? 0 Siter
Idéfix Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Gjør det og fortell etterpå! Ikke noe er værre enn å gå rundt og lure. Det føles feil uansett hva man gjør...Hehe! Lykke til! 0 Siter
Gjest Ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 har du sendt melding enda? Melding ble sendt for 5 minutter siden, og nå ringte han!! Men rakk ikke telefonen så nå skal jeg ringe han opp igjen.... *wish me luck* 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Melding ble sendt for 5 minutter siden, og nå ringte han!! Men rakk ikke telefonen så nå skal jeg ringe han opp igjen.... *wish me luck* krysser fingre og tær! *sender lykkeønskninger* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.