Gå til innhold

Skal jeg sende melding?

Anbefalte innlegg

Gjest ka du trur?
Skrevet

Dette er saken:

Det er en gutt jeg har vært litt interessert i i en stund. Jeg kjenner ham ikke godt, men hatt litt følelse av at han kanskje liker meg litt også. Så forrige mandag (altså for over en uke siden) spurte jeg om han hadde lyst til å finne på noe en dag med meg (over melding). Han svarte at det hadde vært gøy, men at han var veldig opptatt den følgende uken, men kanskje jeg ville se frustrerte fruer med han uken etter (det blir altså idag). Jeg svarte at det hørtes koselig ut, vi snakkes. Og vi skrev ikke noe mer.

Nå er det altså tirsdag og jeg har ikke hørt noe, men det kan likegjerne være meg som burde sende melding. Skal jeg det? Og isåfall hva skal jeg skrive?

Fortsetter under...

Gjest soldier
Skrevet

En mann som mange dager i forveien plotter inn at han skal se "Frustrerte Fruer" kan neiggu ikke være mye å satse på.

Skrevet

Send en melding ;-) Da viser du at du er interessert!

Gjest ka du trur?
Skrevet

Send en melding ;-) Da viser du at du er interessert!

det tror jeg han har skjønt siden det var jeg som spurte han først :)

Gjest Ka du trur?
Skrevet

En mann som mange dager i forveien plotter inn at han skal se "Frustrerte Fruer" kan neiggu ikke være mye å satse på.

Nå var det ikke akkurat det jeg lurte på men..

Skrevet

det tror jeg han har skjønt siden det var jeg som spurte han først :)

hehe.. Ja, men da skader det ikke å sende en melding! Du har jo ikke noe å tape ;)

Annonse

Gjest ka du trur?
Skrevet

hehe.. Ja, men da skader det ikke å sende en melding! Du har jo ikke noe å tape ;)

Nja bortsett fra at vi begge skal på hyttetur (sammen med felles venner) neste uke og vil ikke virke for ivrig allerede :)

Skrevet

Fordi...?

Skrevet

Nja bortsett fra at vi begge skal på hyttetur (sammen med felles venner) neste uke og vil ikke virke for ivrig allerede :)

Det gjør du ikke hvis du bare sender melding med spørsmål om dere skal se Frustrerte Fruer sammen i kveld! Da er det jo nesten en uke til dere skal på hytteturen! ;-)

Skrevet

Send melding.

"Fremdeles lyst til å se hva "Fruene" finner på?"

Gjest ka du trur?
Skrevet

Det gjør du ikke hvis du bare sender melding med spørsmål om dere skal se Frustrerte Fruer sammen i kveld! Da er det jo nesten en uke til dere skal på hytteturen! ;-)

men siden det var han som foreslo fruene ikveld, er det han som burde sendt melding idag?

Huff det er ikke greit å være jente, vi overanalyserer så mye ;)

Skrevet

men siden det var han som foreslo fruene ikveld, er det han som burde sendt melding idag?

hehe, ja!

Du har virkelig ikke noe å tape på å sende melding, uansett om det er han eller du som foreslo dette ! Han tenker helt sikkert ikke over akkurat den biten der..... ;-)

Annonse

Skrevet

Send melding, du! 20 meldinger er mas, 2 er bare hyggelig interesse! ;-)

Skrevet

Send en malding - "Står tilbudet om å se Frustrerte fruer sammen fremdeles ved lag?" :o)

Skrevet

Send en melding, du har ingenting å tape på det! Verste er jo at han sier nei og da vet du i hvert fall hvor landet ligger..?! Eller hva det heter ;)

Skrevet

har du sendt melding enda?

Skrevet

Gjør det og fortell etterpå!

Ikke noe er værre enn å gå rundt og lure. Det føles feil uansett hva man gjør...Hehe!

Lykke til!

Gjest Ka du trur?
Skrevet

har du sendt melding enda?

Melding ble sendt for 5 minutter siden, og nå ringte han!! Men rakk ikke telefonen så nå skal jeg ringe han opp igjen....

*wish me luck*

Skrevet

Melding ble sendt for 5 minutter siden, og nå ringte han!! Men rakk ikke telefonen så nå skal jeg ringe han opp igjen....

*wish me luck*

krysser fingre og tær! *sender lykkeønskninger*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...