Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 jippi! På slutten av samtalen sa han "dette blir hyggelig" Det kan jo selvfølgelig hende han bare har lyst til å være venn med meg og ikke har noen andre tanker men det finner jeg vel ut av etterhvert 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Så bra! Lykke til og kos deg i kveld! :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 du kan ikke sitte her nå jente! Løp og fiks på frisyren.. 0 Siter
Gjest kvinnehater Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Så bra! Lykke til og kos deg i kveld! :-) Når kommer han da? 0 Siter
Gjest Ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 du kan ikke sitte her nå jente! Løp og fiks på frisyren.. Han kommer ikke før om en times tid men har begynt å ordne meg alt Hmm også kommer det uungåelige spørsmålet; Hva skal jeg ha på meg? 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Når kommer han da? det vet ikke jeg! hehe 0 Siter
Gjest Ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Så bra! Lykke til og kos deg i kveld! :-) om en times tid 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Han kommer ikke før om en times tid men har begynt å ordne meg alt Hmm også kommer det uungåelige spørsmålet; Hva skal jeg ha på meg? Klær du føler deg komfortabel i og som kler deg og som passer en tirsdagskveld! ;-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Han kommer ikke før om en times tid men har begynt å ordne meg alt Hmm også kommer det uungåelige spørsmålet; Hva skal jeg ha på meg? en time går fort! Først skal hele klesskapet ut og så på plass igjen. Og så ender du opp med det plagget du prøvde først. 0 Siter
Idéfix Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 FETT! Se, det var da lett. Han har sikkert ventet på en melding selv! 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 en time går fort! Først skal hele klesskapet ut og så på plass igjen. Og så ender du opp med det plagget du prøvde først. Hehe nettopp, har endelig bestemt meg og har tatt på meg noe som jeg ikke har brukt på minst et år, men fant det bakerst i skapet og fant ut at det er jeg jo egentlig ganske fin i 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 FETT! Se, det var da lett. Han har sikkert ventet på en melding selv! :0) Kan hende han bare ønsker være venn med meg men det vil vel tiden vise 0 Siter
ekte nick Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Bare pass på så han ikke utnytter deg da...jeg mener, dersom du ønsker noe seriøst med han, og han bare ønsker noen å leke litt med.... Kan være lurt å bruke litt tid å bli kjent.. Ønsker deg en hyggelig kveld! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Han kommer ikke før om en times tid men har begynt å ordne meg alt Hmm også kommer det uungåelige spørsmålet; Hva skal jeg ha på meg? Han kommer ikke til å legge merke til hva du har på deg uansett! ) Med mindre du stiller i nettoen. ;o) Kos deg i kveld da! Og hold oss endelig oppdatert i morgen! 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Bare pass på så han ikke utnytter deg da...jeg mener, dersom du ønsker noe seriøst med han, og han bare ønsker noen å leke litt med.... Kan være lurt å bruke litt tid å bli kjent.. Ønsker deg en hyggelig kveld! Takk for det Han er overhodet ikke en slik person som utnytter jenter, han er veldig voksen og ekstremt snill og hyggelig. Har aldri hørt noen si et vondt ord om han. 0 Siter
Gjest Ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Han kommer ikke til å legge merke til hva du har på deg uansett! ) Med mindre du stiller i nettoen. ;o) Kos deg i kveld da! Og hold oss endelig oppdatert i morgen! Skal holde dere oppdatert, men må prøve å ikke skrive for mange meldinger ellers røper jeg snart nicket mitt, har holdt på å gjøre det en del ganger nå hehe ;-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Skal holde dere oppdatert, men må prøve å ikke skrive for mange meldinger ellers røper jeg snart nicket mitt, har holdt på å gjøre det en del ganger nå hehe ;-) det er bare for noen å skrive noe provoserende og så i et hissig øyeblikk glemmer du å forandre nicket:) 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Bare pass på så han ikke utnytter deg da...jeg mener, dersom du ønsker noe seriøst med han, og han bare ønsker noen å leke litt med.... Kan være lurt å bruke litt tid å bli kjent.. Ønsker deg en hyggelig kveld! Hva mener du med å utnytte? Les igjen hva hun skriver;) *humf* 0 Siter
Gjest ka du trur? Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 det er bare for noen å skrive noe provoserende og så i et hissig øyeblikk glemmer du å forandre nicket:) hehe 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 En kåt mann vil bruke alle vikarierende motiver, slik som "hyggelig", for å få seg litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.