Gå til innhold

Han kommer!!! :)))

Anbefalte innlegg

Gjest ka du trur?
Skrevet

jippi! På slutten av samtalen sa han "dette blir hyggelig"

Det kan jo selvfølgelig hende han bare har lyst til å være venn med meg og ikke har noen andre tanker men det finner jeg vel ut av etterhvert :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

du kan ikke sitte her nå jente!:) Løp og fiks på frisyren..

Gjest kvinnehater
Skrevet

Så bra! Lykke til og kos deg i kveld! :-)

Når kommer han da?

Gjest Ka du trur?
Skrevet

du kan ikke sitte her nå jente!:) Løp og fiks på frisyren..

Han kommer ikke før om en times tid men har begynt å ordne meg alt ;)

Hmm også kommer det uungåelige spørsmålet; Hva skal jeg ha på meg? ;)

Gjest Ka du trur?
Skrevet

Så bra! Lykke til og kos deg i kveld! :-)

om en times tid

Skrevet

Klær du føler deg komfortabel i og som kler deg og som passer en tirsdagskveld! ;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

en time går fort! Først skal hele klesskapet ut og så på plass igjen. Og så ender du opp med det plagget du prøvde først.

Skrevet

FETT!

Se, det var da lett.

Han har sikkert ventet på en melding selv!

:)

Gjest ka du trur?
Skrevet

en time går fort! Først skal hele klesskapet ut og så på plass igjen. Og så ender du opp med det plagget du prøvde først.

Hehe nettopp, har endelig bestemt meg og har tatt på meg noe som jeg ikke har brukt på minst et år, men fant det bakerst i skapet og fant ut at det er jeg jo egentlig ganske fin i ;)

Gjest ka du trur?
Skrevet

FETT!

Se, det var da lett.

Han har sikkert ventet på en melding selv!

:)

:0)

Kan hende han bare ønsker være venn med meg men det vil vel tiden vise :)

Skrevet

Bare pass på så han ikke utnytter deg da...jeg mener, dersom du ønsker noe seriøst med han, og han bare ønsker noen å leke litt med....

Kan være lurt å bruke litt tid å bli kjent..

Ønsker deg en hyggelig kveld!

Skrevet

Han kommer ikke til å legge merke til hva du har på deg uansett! :o) Med mindre du stiller i nettoen. ;o)

Kos deg i kveld da! Og hold oss endelig oppdatert i morgen!

Gjest ka du trur?
Skrevet

Bare pass på så han ikke utnytter deg da...jeg mener, dersom du ønsker noe seriøst med han, og han bare ønsker noen å leke litt med....

Takk for det :) Han er overhodet ikke en slik person som utnytter jenter, han er veldig voksen og ekstremt snill og hyggelig. Har aldri hørt noen si et vondt ord om han.

Gjest Ka du trur?
Skrevet

Han kommer ikke til å legge merke til hva du har på deg uansett! :o) Med mindre du stiller i nettoen. ;o)

Kos deg i kveld da! Og hold oss endelig oppdatert i morgen!

Skal holde dere oppdatert, men må prøve å ikke skrive for mange meldinger ellers røper jeg snart nicket mitt, har holdt på å gjøre det en del ganger nå hehe ;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Skal holde dere oppdatert, men må prøve å ikke skrive for mange meldinger ellers røper jeg snart nicket mitt, har holdt på å gjøre det en del ganger nå hehe ;-)

det er bare for noen å skrive noe provoserende og så i et hissig øyeblikk glemmer du å forandre nicket:)

Gjest mikke lus
Skrevet

Hva mener du med å utnytte? Les igjen hva hun skriver;)

*humf*

Gjest ka du trur?
Skrevet

det er bare for noen å skrive noe provoserende og så i et hissig øyeblikk glemmer du å forandre nicket:)

hehe :)

Skrevet

En kåt mann vil bruke alle vikarierende motiver, slik som "hyggelig", for å få seg litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...