Gjest på flyttefot jeg Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 og der jeg skal bo er det verken innlagt kabel-tv eller internett linje.kan jeg få ordnet dette selv,evnt hvor dyrt er det?og hvordan blir dette når jeg bare skal leie,er det noe vits da?mye sp mål på¨en gang men:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 "og der jeg skal bo er det verken innlagt kabel-tv eller internett linje.kan jeg få ordnet dette selv,evnt hvor dyrt er det?" Det spørs hvor du skal bo i landet. Vet at noen steder har de bare canal digital, mens andre er det mer konkurranse og f.eks UPC har en del gode tilbud. Disse gir både kabel og internett. Hvis du vil ha internett for seg selv, er ikke det så dyrt hvis du har fasttelefon. Velger du å ikke ha fasttelefon må du ofte bet. litt ektra i mnd eller et ekstra beløp for å få montør til å instalere (da har trenger du ikke fasttelefon) Det er mange forskjellige internett-selskap (om jeg kan kalle det det Så du må nesten finne ut hva som passer til ditt behov. Det avhenger også litt hvor du bor. F.eks noen steder i Rogaland får du et godt tilbud gjennom Lyse. =) "og hvordan blir dette når jeg bare skal leie,er det noe vits da?" Det spørs hvor lenge du har tenkt å bo der... =) 0 Siter
Gjest på flyttefot jeg Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 "og der jeg skal bo er det verken innlagt kabel-tv eller internett linje.kan jeg få ordnet dette selv,evnt hvor dyrt er det?" Det spørs hvor du skal bo i landet. Vet at noen steder har de bare canal digital, mens andre er det mer konkurranse og f.eks UPC har en del gode tilbud. Disse gir både kabel og internett. Hvis du vil ha internett for seg selv, er ikke det så dyrt hvis du har fasttelefon. Velger du å ikke ha fasttelefon må du ofte bet. litt ektra i mnd eller et ekstra beløp for å få montør til å instalere (da har trenger du ikke fasttelefon) Det er mange forskjellige internett-selskap (om jeg kan kalle det det Så du må nesten finne ut hva som passer til ditt behov. Det avhenger også litt hvor du bor. F.eks noen steder i Rogaland får du et godt tilbud gjennom Lyse. =) "og hvordan blir dette når jeg bare skal leie,er det noe vits da?" Det spørs hvor lenge du har tenkt å bo der... =) bor i nordland:) får vel prøve å sjekke opp mulighetene så godt jeg kan.har null peil:) takk for svar.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 bor i nordland:) får vel prøve å sjekke opp mulighetene så godt jeg kan.har null peil:) takk for svar.. Ok..jeg har ikke så god peiling på hva som skjer i nordland, jeg heller =) Du får bare spør om du lurer på noe mer.. Dette kan jeg "alt" om 0 Siter
Gjest på flyttefot jeg Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Ok..jeg har ikke så god peiling på hva som skjer i nordland, jeg heller =) Du får bare spør om du lurer på noe mer.. Dette kan jeg "alt" om da skal jeg gjøre det:) takker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.