rudolfine Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Nå er jeg lei den gamle vaskemaskina, som bare fusker mer og mer. Nesten ingenting osm virker lenger.Nå skal vi ha ny! Har dere noen tips ang merke og evt. modell? Takker og bukker! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg er fornøyd med vår nye AEG. Mange gode merker der, bare søk på nettet. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Vi har en LG med 7 kg kapasitet. Kunne aldri tenke meg å bytte den ut!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har AEG (2003-modell) med 7 kgs kapasitet på trommelen. Trodde ikke den ekstra kiloen utgjorde så mye, men trommelen på kjærestens maskin er myyyye mindre! Kjempefornøyd med maskina! 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Etter flere vaskemaskiner er det ingen tvil...Miele er best, men også dyrest. AEG er et godt andrevalg. 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har AEG (2003-modell) med 7 kgs kapasitet på trommelen. Trodde ikke den ekstra kiloen utgjorde så mye, men trommelen på kjærestens maskin er myyyye mindre! Kjempefornøyd med maskina! Jeg kjøpte meg og en AEG som skulle ta 7 kg, og har 1600 omdreinger. Er kjempefornøyd, bortsett fra at på strykelett så sentrifugerer den 1000 omdreininger, og jeg får ikke til å stille den opp der. Men det er veldig deilig med at den tar så mye plass, og at tøyet blir mye tørrere enn før. Meget enkelt brukerpanel, og det står hele tiden hvor mange minutter det er igjen. Du finner den sikkert fortsatt på elprice.no, min kostet ca 8500,-. 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg kjøpte meg og en AEG som skulle ta 7 kg, og har 1600 omdreinger. Er kjempefornøyd, bortsett fra at på strykelett så sentrifugerer den 1000 omdreininger, og jeg får ikke til å stille den opp der. Men det er veldig deilig med at den tar så mye plass, og at tøyet blir mye tørrere enn før. Meget enkelt brukerpanel, og det står hele tiden hvor mange minutter det er igjen. Du finner den sikkert fortsatt på elprice.no, min kostet ca 8500,-. Hehe, den tar ikke mye plass, men har plass til mye klær.... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Denne så ikke så verst ut da: http://forbrukerportalen.no/produkter/2320/ Men hvor holdbar den er, er desverre ikke testet. 0 Siter
rudolfine Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Takk for alle innspill! I går fant vi en veldig bra Miele, siste igjen i butikken, og vi fikk fortsatt salgspris på den. I går ettermiddag var de og leverte, og "vidunderet" vasker både rent, raskt og stille. Er kjempefornøyd. Jeg hadde mest lyst på Miele, men hadde bare sett altfor dyre modeller. Denne fikk vi til under 7000, og er bedre enn jeg hadde ønsket meg. Så denne vaskemaskinhistorien endte i alle fall bra, for min del.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.