Gå til innhold

Vaskemaskin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei den gamle vaskemaskina, som bare fusker mer og mer. Nesten ingenting osm virker lenger.Nå skal vi ha ny!

Har dere noen tips ang merke og evt. modell?

Takker og bukker!

Skrevet

Jeg er fornøyd med vår nye AEG. Mange gode merker der, bare søk på nettet.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Vi har en LG med 7 kg kapasitet. Kunne aldri tenke meg å bytte den ut!!

Skrevet

Jeg har AEG (2003-modell) med 7 kgs kapasitet på trommelen. Trodde ikke den ekstra kiloen utgjorde så mye, men trommelen på kjærestens maskin er myyyye mindre! Kjempefornøyd med maskina!

...den evige natteravn...
Skrevet

Etter flere vaskemaskiner er det ingen tvil...Miele er best, men også dyrest.

AEG er et godt andrevalg.

Skrevet

Jeg har AEG (2003-modell) med 7 kgs kapasitet på trommelen. Trodde ikke den ekstra kiloen utgjorde så mye, men trommelen på kjærestens maskin er myyyye mindre! Kjempefornøyd med maskina!

Jeg kjøpte meg og en AEG som skulle ta 7 kg, og har 1600 omdreinger. Er kjempefornøyd, bortsett fra at på strykelett så sentrifugerer den 1000 omdreininger, og jeg får ikke til å stille den opp der. Men det er veldig deilig med at den tar så mye plass, og at tøyet blir mye tørrere enn før. Meget enkelt brukerpanel, og det står hele tiden hvor mange minutter det er igjen.

Du finner den sikkert fortsatt på elprice.no, min kostet ca 8500,-.

Skrevet

Jeg kjøpte meg og en AEG som skulle ta 7 kg, og har 1600 omdreinger. Er kjempefornøyd, bortsett fra at på strykelett så sentrifugerer den 1000 omdreininger, og jeg får ikke til å stille den opp der. Men det er veldig deilig med at den tar så mye plass, og at tøyet blir mye tørrere enn før. Meget enkelt brukerpanel, og det står hele tiden hvor mange minutter det er igjen.

Du finner den sikkert fortsatt på elprice.no, min kostet ca 8500,-.

Hehe, den tar ikke mye plass, men har plass til mye klær....

Skrevet

Takk for alle innspill!

I går fant vi en veldig bra Miele, siste igjen i butikken, og vi fikk fortsatt salgspris på den. I går ettermiddag var de og leverte, og "vidunderet" vasker både rent, raskt og stille. Er kjempefornøyd.

Jeg hadde mest lyst på Miele, men hadde bare sett altfor dyre modeller. Denne fikk vi til under 7000, og er bedre enn jeg hadde ønsket meg.

Så denne vaskemaskinhistorien endte i alle fall bra, for min del....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...