Gå til innhold

Jeg ble lurt

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg ble lurt av tlf.selskapet Telenordic rett for jeg dro til USA. Hvem kan jeg snakke med for a klage?

Skrevet

Oj, nå ble jeg redd et øyeblikk, på dine vegne. Trodde du hadde troppet opp på universitetet og oppdaget at det ikke eksisterte men bare var en bløff. Eller noe sånt.

Bra det ikke var verre, da!

Skrevet

Oj, nå ble jeg redd et øyeblikk, på dine vegne. Trodde du hadde troppet opp på universitetet og oppdaget at det ikke eksisterte men bare var en bløff. Eller noe sånt.

det er faktisk en reel problemstilling for noen utvekslingstudenter. Noen har dratt til universiteter i Australia og er påmeldt til studier som ikke finnes, eller som er nedlagt. Kanskje universitetet ikke finnes heller, men bare er nettbasert?

ikke så greit å vite i disse dager

amerikafareren
Skrevet

Beklager det var ikke meningen a skremme noen her. Alt er i beste velstand her. Har begynt alle kurs og kjopt alle boker, flyttet inn der hvor jeg skal bo til mai.

amerikafareren
Skrevet

det er faktisk en reel problemstilling for noen utvekslingstudenter. Noen har dratt til universiteter i Australia og er påmeldt til studier som ikke finnes, eller som er nedlagt. Kanskje universitetet ikke finnes heller, men bare er nettbasert?

ikke så greit å vite i disse dager

Det har du rett i, men i mitt tilfelle hadde jeg vaert her og snakket med alle vedkommende og gatt rundt pa campus sa jeg viste at universitetet eksisterte:)

Skrevet

Beklager det var ikke meningen a skremme noen her. Alt er i beste velstand her. Har begynt alle kurs og kjopt alle boker, flyttet inn der hvor jeg skal bo til mai.

Hvordan virker det hittil da syns du? Er det spennende kurs? Allreite lærere? Har du blitt kjent med noen andre studenter?

Skrevet

Hvilket universitet er du på forresten?

-jeg har nemlig også studert i USA, på Pacific Lutheran University - i 3 år...

Skrevet

Forbrukerrådet kan gi deg råd. Forbrukerportalen.no.

Ellers må du vel klage til de som har lurt deg og sette fram et krav om at de sletter deg fra sin kundedatabase/betaler tilbake penger eller hva det er du føler deg lurt på.

amerikafareren
Skrevet

Hvilket universitet er du på forresten?

-jeg har nemlig også studert i USA, på Pacific Lutheran University - i 3 år...

St. John's University i New York

amerikafareren
Skrevet

Hvordan virker det hittil da syns du? Er det spennende kurs? Allreite lærere? Har du blitt kjent med noen andre studenter?

Det virker veldig bra. jeg hadde møtt veilederen min før jeg kom og hun er en meget eksentrisk dame i slutten av 70 årene. Har en slik glød og enthusiasme at jeg blir overveldet. Hun er anerkjent over hele verden. Det er fort gjort å komme i kontakt med amerikanere og jeg har begynt å snakke med noen medstudenter allerede. De er i en annen situasjon da de fleste av dem jobber og har familie mens jeg er fulltids student.

Ellers flyttet jeg inn til en dame på min alder for to dager siden. Hun er også skilt med voksne barn, og nå har jeg greid å koble laptopen min til nettet;) Sitter på eget rom med kaffekoppen og svarer mail og slikt før jeg begynner å lese.

Jeg er optimistisk i dag etter å ha vært her i ca. 11 dager, men disse dagene har vært tøffe og mye å ordne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...