Gjest M.Angelica Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Skrev Lillemus i overskrifteN for hun anbefaler så ofte Mr.Muscle Ovnsrens.. Hvordan får jeg den til å funke på best mulig måte? Skal flytte ut, så ovnen må bli gullende REN! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Bruk RIKELIG med ovnsrens, og la den stå over natta. Ikke pust inn spraytåke *host-host* Vask og skrubb av morgenen etter. 0 Siter
morsan Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Bruk RIKELIG med ovnsrens, og la den stå over natta. Ikke pust inn spraytåke *host-host* Vask og skrubb av morgenen etter. Enig - la den stå natta over SELV OM det står på flaska at man ikke skal gjøre det. Hadde en gang en rett i leirgryte som koke over noe sinnsykt, og det som kokte over ble skikkelig svidd fast i bunnen av stekeovnen! :-( Da måtte det flere netter til! ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Bruk RIKELIG med ovnsrens, og la den stå over natta. Ikke pust inn spraytåke *host-host* Vask og skrubb av morgenen etter. Da tar jeg bare å sprayer som en gal før jeg går å legger meg. Tuuusen takk for svar =) 0 Siter
kyrillo Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 psst.... sånn sprayflaske med avfettingsmiddel for biler virker helt flott på stekeovner og brett :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det beste middelet vi har prøvd er grønnsåpe. Smør hele ovnen inn og pakk det inn i gladpack og la det stå til neste dag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Nå har du tatt deg en for mye for jeg har aldri brukt Mr. Muscle ovnsrens... Mr. Muscle avløpsåpner derimot! ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det beste middelet vi har prøvd er grønnsåpe. Smør hele ovnen inn og pakk det inn i gladpack og la det stå til neste dag. Men dette er vel sånn som kan brukes inni ovnen og? Altså den ovnrensen.. *blånn på sånne ting* 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Men dette er vel sånn som kan brukes inni ovnen og? Altså den ovnrensen.. *blånn på sånne ting* Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men grønnsåpen kan brukes inne i ovnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.