Gå til innhold

Siemens C450

Gjest finner ikke ut av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den nye trådløse. Ser hvem som har ringt da jeg ikke tok den. Men hvordan ser jeg hvilke nr. jeg har tatt i mot?

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

På vår Siemens finner vi anropene under Base-innstillingene. Ikke akkurat logisk, syns jeg.

Skrevet

På vår Siemens finner vi anropene under Base-innstillingene. Ikke akkurat logisk, syns jeg.

Hva trykker du konkret på helt fra starten av?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva trykker du konkret på helt fra starten av?

Hovedmeny (på vår telefon et ikon med flere linjer, sitter på den knappen i midten som går alle veier...) => Base innst. => OK => Tapte anrop.

Men nå har ikke jeg akkurat samme telefon som deg, da. Når man ikke finner ting er uansett bruksanvisningen din beste venn. :-)

Skrevet

Hovedmeny (på vår telefon et ikon med flere linjer, sitter på den knappen i midten som går alle veier...) => Base innst. => OK => Tapte anrop.

Men nå har ikke jeg akkurat samme telefon som deg, da. Når man ikke finner ting er uansett bruksanvisningen din beste venn. :-)

Men det er jo ikke tapte anrop jeg skal se. Jeg skal se de jeg har besvart.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mottatte anrop finner du på samme sted hvis din Siemens har noen lunde samme programvare som min. Pokker heller, hvor vanskelig kan det være?

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men det er jo ikke tapte anrop jeg skal se. Jeg skal se de jeg har besvart.

Jeg svarte på feil sted, men du finner nok ut av det skal du se...

Skrevet

Jeg svarte på feil sted, men du finner nok ut av det skal du se...

Nei. Jeg finner ikke ut av det. Snakker du om mottatte eller tapte anrop?

Skrevet

Mottatte anrop finner du på samme sted hvis din Siemens har noen lunde samme programvare som min. Pokker heller, hvor vanskelig kan det være?

Da kan din umulig ligne på vår. Mulig din er noe mer antikk.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da kan din umulig ligne på vår. Mulig din er noe mer antikk.

Det var da pokker så nebbete du er når jeg prøver hjelpe deg! Joda, min telefon er nok antikk, den er nesten et år gammel.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei. Jeg finner ikke ut av det. Snakker du om mottatte eller tapte anrop?

Jepp.

Skrevet

Det var da pokker så nebbete du er når jeg prøver hjelpe deg! Joda, min telefon er nok antikk, den er nesten et år gammel.

Det var vel ikke akkurat jeg som begynte med nebbing. Det var du som var irritert for at jeg ikek skjønte. Men jeg finner i hvertfall ikke ut noe av det du skriver.

Takk for din velvillighet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...