Gjest finner ikke ut av det Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Har den nye trådløse. Ser hvem som har ringt da jeg ikke tok den. Men hvordan ser jeg hvilke nr. jeg har tatt i mot? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 På vår Siemens finner vi anropene under Base-innstillingene. Ikke akkurat logisk, syns jeg. 0 Siter
Gjest finner ikke ut av det Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 På vår Siemens finner vi anropene under Base-innstillingene. Ikke akkurat logisk, syns jeg. Hva trykker du konkret på helt fra starten av? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hva trykker du konkret på helt fra starten av? Hovedmeny (på vår telefon et ikon med flere linjer, sitter på den knappen i midten som går alle veier...) => Base innst. => OK => Tapte anrop. Men nå har ikke jeg akkurat samme telefon som deg, da. Når man ikke finner ting er uansett bruksanvisningen din beste venn. :-) 0 Siter
Gjest finner ikke ut av det Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hovedmeny (på vår telefon et ikon med flere linjer, sitter på den knappen i midten som går alle veier...) => Base innst. => OK => Tapte anrop. Men nå har ikke jeg akkurat samme telefon som deg, da. Når man ikke finner ting er uansett bruksanvisningen din beste venn. :-) Men det er jo ikke tapte anrop jeg skal se. Jeg skal se de jeg har besvart. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hovedmeny (på vår telefon et ikon med flere linjer, sitter på den knappen i midten som går alle veier...) => Base innst. => OK => Tapte anrop. Men nå har ikke jeg akkurat samme telefon som deg, da. Når man ikke finner ting er uansett bruksanvisningen din beste venn. :-) Mottatte anrop finner du på samme sted hvis din Siemens har noen lunde samme programvare som min. Pokker heller, hvor vanskelig kan det være? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Men det er jo ikke tapte anrop jeg skal se. Jeg skal se de jeg har besvart. Jeg svarte på feil sted, men du finner nok ut av det skal du se... 0 Siter
Gjest finner ikke ut av det Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg svarte på feil sted, men du finner nok ut av det skal du se... Nei. Jeg finner ikke ut av det. Snakker du om mottatte eller tapte anrop? 0 Siter
Gjest finner ikke ut av det Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Mottatte anrop finner du på samme sted hvis din Siemens har noen lunde samme programvare som min. Pokker heller, hvor vanskelig kan det være? Da kan din umulig ligne på vår. Mulig din er noe mer antikk. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Da kan din umulig ligne på vår. Mulig din er noe mer antikk. Det var da pokker så nebbete du er når jeg prøver hjelpe deg! Joda, min telefon er nok antikk, den er nesten et år gammel. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nei. Jeg finner ikke ut av det. Snakker du om mottatte eller tapte anrop? Jepp. 0 Siter
Gjest finner ikke ut av det Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det var da pokker så nebbete du er når jeg prøver hjelpe deg! Joda, min telefon er nok antikk, den er nesten et år gammel. Det var vel ikke akkurat jeg som begynte med nebbing. Det var du som var irritert for at jeg ikek skjønte. Men jeg finner i hvertfall ikke ut noe av det du skriver. Takk for din velvillighet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.