Carwing Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg leter etter sider hvor man finner tall på årsaker til at folk er borte fra jobb. Det må være en "skikkelig" side da info skal brukes i en oppgave. Kan du hjelpe meg? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Må jo være ssb i såfall? www.ssb.no 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Pilotforeningen kanskje hehe, sikkert mye info der ja 0 Siter
Prozak Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Finnes det, da? De gangene jeg har fått sykemelding, så har det ikke stått noen årsak på sykemeldingen - og det er jo heller ikke noe arb.giver har noe med. Hvis dette er vanlig, så vil jo de dataene du er ute etter ligge i konfidensielle pasientarkiver, og selv om Datatilsynet har blitt fratatt nesten all makt så er vel fortsatt dette noe man ikke skal få tilgang til? ".........................................." 0 Siter
Gjest Pinsetten Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Finnes det, da? De gangene jeg har fått sykemelding, så har det ikke stått noen årsak på sykemeldingen - og det er jo heller ikke noe arb.giver har noe med. Hvis dette er vanlig, så vil jo de dataene du er ute etter ligge i konfidensielle pasientarkiver, og selv om Datatilsynet har blitt fratatt nesten all makt så er vel fortsatt dette noe man ikke skal få tilgang til? ".........................................." På min sykemelding står det en kode og tekst ang. årsak, på MITT eks. Delen som går til arbeidsgiver har ikke disse opplysningene. Trygdekontoret får jo også oppgitt årsak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.