Gå til innhold

Årsak til sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter sider hvor man finner tall på årsaker til at folk er borte fra jobb. Det må være en "skikkelig" side da info skal brukes i en oppgave. Kan du hjelpe meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Pilotforeningen kanskje

hehe, sikkert mye info der ja ;)

Skrevet

Finnes det, da? De gangene jeg har fått sykemelding, så har det ikke stått noen årsak på sykemeldingen - og det er jo heller ikke noe arb.giver har noe med. Hvis dette er vanlig, så vil jo de dataene du er ute etter ligge i konfidensielle pasientarkiver, og selv om Datatilsynet har blitt fratatt nesten all makt så er vel fortsatt dette noe man ikke skal få tilgang til?

".........................................."

Gjest Pinsetten
Skrevet

Finnes det, da? De gangene jeg har fått sykemelding, så har det ikke stått noen årsak på sykemeldingen - og det er jo heller ikke noe arb.giver har noe med. Hvis dette er vanlig, så vil jo de dataene du er ute etter ligge i konfidensielle pasientarkiver, og selv om Datatilsynet har blitt fratatt nesten all makt så er vel fortsatt dette noe man ikke skal få tilgang til?

".........................................."

På min sykemelding står det en kode og tekst ang. årsak, på MITT eks. Delen som går til arbeidsgiver har ikke disse opplysningene. Trygdekontoret får jo også oppgitt årsak.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...