Gå til innhold

Noen som husker navnet..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

på den der åttitalls tingen, i utganngspunktet en lang greie, gjerne blå og hvit(delt i ledd tvert over på firkanten, slik at ting kunne få "avrunda" hjørner), som en kunne brette alt mulig av? Hvertfall, hund, slange og garantert mye mere som jeg ikke husker?

Det var uhyggelig dårlig forklart, men jeg blir glad om noen husker det..

Og dessuten hadde man noen slags pølseaktige ballonglignende dingser som også var poplære..Husker noen dem?

Dette ble rørete, men jeg prøver å forklare noen hva jeg mener og det ble omtrent like bra som dette..;-) Dvs ikke i det hele tatt.

Anyone?

:-)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men aner ikke hva det heter.

Tror de kom i andre farger enn blå og hvit også assa. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men aner ikke hva det heter.

Tror de kom i andre farger enn blå og hvit også assa. ;)

Det er det mulig de gjorde, men MIN var hvit og blå..;-)

Klarer ikke for mitt bare liv å komme på navnet! Det er irriterende, begynner jeg å tenke på sånt får jeg ikke fred før jeg vet det..Folk her inne er jo rågode på sånt noe da, så jeg får sette min lit tilat noen har enormt god husk!

laguna1365380434
Skrevet

Snake

Rett og slett? Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Snake-kube?

Var det det den het! Takk! :-)

Men nå har jeg forsøkt søk på både snake og snake-kube uten resultater. Men kanskje dette er for marginalt til at noen har giddet å omtale dem etter at internett ble funnet opp? ;-)

Skrevet

Klarer ikke for mitt bare liv å komme på navnet! Det er irriterende, begynner jeg å tenke på sånt får jeg ikke fred før jeg vet det..Folk her inne er jo rågode på sånt noe da, så jeg får sette min lit tilat noen har enormt god husk!

Min var også hvit og blå! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Min var også hvit og blå! ;-)

Allright! Så du husker den du også? :-) Og er du enig i at den het snake eller snake-kube?

Skrevet

Allright! Så du husker den du også? :-) Og er du enig i at den het snake eller snake-kube?

Vet du - det husker jeg virkelig ikke!! ;-) Mne det _høres_ riktig ut med "snake" da.

Men snake-cube høres litt rart ut...

laguna1365380434
Skrevet

Vet du - det husker jeg virkelig ikke!! ;-) Mne det _høres_ riktig ut med "snake" da.

Men snake-cube høres litt rart ut...

Jeg får stole på at de vet hva de snakker om over her! ;-)

Skrevet

Se der ja! :-) Og der var jeg sikker! Du er en KNUPP!

*tsk tsk*

Skrevet

Min var rød og beige, og gubbens var svart og hvit. Vi har hans ennå! Den er litt morsom :-)

laguna1365380434
Skrevet

Min var rød og beige, og gubbens var svart og hvit. Vi har hans ennå! Den er litt morsom :-)

Så gøy! :-) Min er nok garantert forsvunnet, om den da ikke skulle finnes på loftet hos mor, skjønt jeg tviler,mutter er kollosalt effektiv rydderske..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...