Gjest togli Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg skjønner hva du mener, men aner ikke hva det heter. Tror de kom i andre farger enn blå og hvit også assa. Min var rød og hvit og søstern's var svart og hvit! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Så gøy! :-) Min er nok garantert forsvunnet, om den da ikke skulle finnes på loftet hos mor, skjønt jeg tviler,mutter er kollosalt effektiv rydderske..;-) Hm. Kanskje 6-åringen hadde likt den forresten, tror jeg veit hvilken skuff den ligger i... Takk for påminnelsen! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Hm. Kanskje 6-åringen hadde likt den forresten, tror jeg veit hvilken skuff den ligger i... Takk for påminnelsen! Så kult da! Håper h*n får glede av den! :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den Rubiks-slangen? Den satt jeg å knekte og vrei på i helga! Fant den i en skuff på jenterommet, hos mine foreldre 0 Siter
amber sun Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Her kan du til og med kjøpe den: http://www.boardgames.com/rubikssnake.html Å sånn hadde jeg! Husker det var kjempepopulært en stund. Hadde en som var hvit og oransje... :-) *mimre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.