Gå til innhold

Nattevakter

Gjest kommende nattevakt

Anbefalte innlegg

Gjest kommende nattevakt
Skrevet

Dere som jobber nattevakt her, og andre som vet.. Hvilke tillegg får man i helgene? Får dere både helge tillegg og nattillegg?

Har hørt at man ikke får mer enn ett tillegg, men dette kan da ikke stemme? Noen som vet?

...den evige natteravn...
Skrevet

Jo da, du får både natt og helgetillegg. Det du har hørt om bare ett tillegg gjelder på høytidsdager (røde dager), da er det ingen andre tillegg.

Gjest kommende nattevakt
Skrevet

Jo da, du får både natt og helgetillegg. Det du har hørt om bare ett tillegg gjelder på høytidsdager (røde dager), da er det ingen andre tillegg.

Der jeg skal jobbe får nattevaktene bare nattillegg, eller helgetillegg. Det synes jeg hører litt rart ut da tillegget er for ubekvem arbeidstid, og da mener jeg det ikke er riktig at de som jobber på natta skal få det samme som de som jobber på dagen. Er jo fortsatt mer "ubekvemt" å jobbe om natta, uansett.

Har du link til noen regler om dette?

...den evige natteravn...
Skrevet

Der jeg skal jobbe får nattevaktene bare nattillegg, eller helgetillegg. Det synes jeg hører litt rart ut da tillegget er for ubekvem arbeidstid, og da mener jeg det ikke er riktig at de som jobber på natta skal få det samme som de som jobber på dagen. Er jo fortsatt mer "ubekvemt" å jobbe om natta, uansett.

Har du link til noen regler om dette?

Dette vil nok muligens være avhengig av om du er fagorganisert eller ikke.

Hvilken type arbeidsplass dreier det seg om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...