Gjest kommende nattevakt Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Dere som jobber nattevakt her, og andre som vet.. Hvilke tillegg får man i helgene? Får dere både helge tillegg og nattillegg? Har hørt at man ikke får mer enn ett tillegg, men dette kan da ikke stemme? Noen som vet? 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jo da, du får både natt og helgetillegg. Det du har hørt om bare ett tillegg gjelder på høytidsdager (røde dager), da er det ingen andre tillegg. 0 Siter
Gjest kommende nattevakt Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jo da, du får både natt og helgetillegg. Det du har hørt om bare ett tillegg gjelder på høytidsdager (røde dager), da er det ingen andre tillegg. Der jeg skal jobbe får nattevaktene bare nattillegg, eller helgetillegg. Det synes jeg hører litt rart ut da tillegget er for ubekvem arbeidstid, og da mener jeg det ikke er riktig at de som jobber på natta skal få det samme som de som jobber på dagen. Er jo fortsatt mer "ubekvemt" å jobbe om natta, uansett. Har du link til noen regler om dette? 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Der jeg skal jobbe får nattevaktene bare nattillegg, eller helgetillegg. Det synes jeg hører litt rart ut da tillegget er for ubekvem arbeidstid, og da mener jeg det ikke er riktig at de som jobber på natta skal få det samme som de som jobber på dagen. Er jo fortsatt mer "ubekvemt" å jobbe om natta, uansett. Har du link til noen regler om dette? Dette vil nok muligens være avhengig av om du er fagorganisert eller ikke. Hvilken type arbeidsplass dreier det seg om? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.