Gå til innhold

Iiiiik, jeg glemte frustrerte fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skitt skitt skitt. Går det virkelig ikke i reprise??? Noen som kan komme med litt sladder fra dagens episode. ¤#%¤#%¤#%¤%# grrrrr

Gjest WolfMan (TopGun)
Skrevet

Vist går det i reprise.

Mandag den 30 klokken 23:55, da går den på nytt på TV2.

Skrevet

Vist går det i reprise.

Mandag den 30 klokken 23:55, da går den på nytt på TV2.

Tusen tusen tusen millioner takk. Du redda uka.

SMASSSSK

eh kremt, avhengig, jeg.....???

Skrevet

SMASSSSK

Jeg har ikke sett en eneste episode. En halv til sammen kanskje. Synes det virker ulidelig. Men unner enhver den kosen en kan få i dette vintermørket, så kos deg med reprisen du.

Nabokona tilbød meg å låne serien så langt, men jeg tenkte med meg selv at jeg er ikke en så desperat husfrue:o)

Kos deg med din godartede avhengighet. Det er godt vi er forskjellige, eller hadde det blitt lite fart og diskusjon her inne.

Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste episode. En halv til sammen kanskje. Synes det virker ulidelig. Men unner enhver den kosen en kan få i dette vintermørket, så kos deg med reprisen du.

Nabokona tilbød meg å låne serien så langt, men jeg tenkte med meg selv at jeg er ikke en så desperat husfrue:o)

Kos deg med din godartede avhengighet. Det er godt vi er forskjellige, eller hadde det blitt lite fart og diskusjon her inne.

Takk ;-) Tenkte først at jeg ikke skulle begynne å følge med. Kjenner meg selv, og vet hvor fort jeg blir avhengig av sånne serier. Så sågar den første episoden og tenkte at det ikke var noe for meg, men neste gang var vi noen jenter som skulle samles for å se, og jommen ble jeg ikke hekta, - igjen!

Gjest WolfMan (TopGun)
Skrevet

SMASSSSK

Hehe.

Bare hyggelig det. :)

Følger med på den selv, synes det er en morsom serie. Digger spesielt Bree selv.

Glad jeg ikke kjenner noem som henne, men synes likevel hun er ganske så rå.

klemz

Skrevet

Takk ;-) Tenkte først at jeg ikke skulle begynne å følge med. Kjenner meg selv, og vet hvor fort jeg blir avhengig av sånne serier. Så sågar den første episoden og tenkte at det ikke var noe for meg, men neste gang var vi noen jenter som skulle samles for å se, og jommen ble jeg ikke hekta, - igjen!

Vi trenger noe i hverdagen, enten det er serier på tv eller håndarbeid eller hva som helst. Avkobling, og noe å la seg oppsluke av. Hva det er , er egentlig ikke så viktig så sant det ikke er direkte skadelig for oss:o)

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...