Gå til innhold

jeg kutter ut tolvonen

Anbefalte innlegg

Gjest sonja
Skrevet

Var hos legen og uttrykte min fortvilelse og ulvehunger, og han sa at det ikke var så nøye om jeg sluttet med tolvon eller ei. En dose på 30 mg-60mg kunne man slutte med brått, er det riktig? Jeg kommer ikke lenger inn i buksene mine pga vektøkning, så nå gidder jeg ikke mer. Jeg tåler en periode med lite søvn nå føler jeg.

Lurer ellers på om jeg kan være psykopat. Jeg er hyggelig ute blant folk, men med mine nærmeste er jeg ofte ond. Klarer ikke å kontrollere meg, og lurer på om jeg er maktsyk som liker å herse med dem jeg er aller mest glad i.

Dette var bare et lite hjertesukk, ellers har jeg det bra...

Skrevet

Du har ulvehunger, og har lagt på deg så mye at buksene ikke lenger passer.

Du ser for deg at du ikke kommer til å få sove noe særlig i den nærmeste fremtid.

Du lurer på om du er psykopat, fordi du er hyggelig utad men herser med dine nærmeste.

Men ellers har du det bra. Jeg er glad du er så optimistisk, og fortsatt har evnen til å se lyst på livet.

Nå til det du lurte på.

Jeg går selv på 30 mg tolvon, og det er meningen at jeg skal trappe ned og ikke slutte brått. Psykiateren jeg var hos sa også at det var viktig å trappe ned, men det kan hende det bare var cipramil hun siktet til, det er jeg ikke sikker på.

Jeg tror ikke at du er psykopat bare fordi du herser med dine nærmeste, men er blid og hyggelig blant andre. Når vi har det vanskelig, er det ofte våre nærmeste det går utover. Blant andre prøver vi automatisk å skjule vår sårbarhet, er blide og hyggelige.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ville trappet ned om du brukte 60 mg. ta 30 mg en uke før du kutter ut.

De færreste som er vanskelige til sine nærmeste er psykopater. De fleste er emosjonelt ustabile.

Gjest Jente28
Skrevet

Du har ulvehunger, og har lagt på deg så mye at buksene ikke lenger passer.

Du ser for deg at du ikke kommer til å få sove noe særlig i den nærmeste fremtid.

Du lurer på om du er psykopat, fordi du er hyggelig utad men herser med dine nærmeste.

Men ellers har du det bra. Jeg er glad du er så optimistisk, og fortsatt har evnen til å se lyst på livet.

Nå til det du lurte på.

Jeg går selv på 30 mg tolvon, og det er meningen at jeg skal trappe ned og ikke slutte brått. Psykiateren jeg var hos sa også at det var viktig å trappe ned, men det kan hende det bare var cipramil hun siktet til, det er jeg ikke sikker på.

Jeg tror ikke at du er psykopat bare fordi du herser med dine nærmeste, men er blid og hyggelig blant andre. Når vi har det vanskelig, er det ofte våre nærmeste det går utover. Blant andre prøver vi automatisk å skjule vår sårbarhet, er blide og hyggelige.

Jeg kjenner meg igjen.. Kanskje derfor jeg har gått opp i vekt ja.. Jeg går på 90 mg Tolvon..kanskje jeg burde slutte med den. Er slitsomt når klær ikke passer.. har nok problemer liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...