Gå til innhold

Hjemmefarging?

Gjest langhåra ragg ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest langhåra ragg ;-)
Skrevet

Noen som har forslag til bra merker på hjemmefarging? har brunt hår og vil gjerne ha det noe mørkere - med MYE glans ;-)

Forslag?

Skrevet

Jeg anbefaler absolutt å gå til frisør. Spesielt hvis du har langt hår. Sist jeg farget håret selv ble det nesten like dyrt som å gå til frisør. Måtte ha to pakker farge siden jeg har langt hår. Men første forsøk ble fullstendig mislykket, hadde lyse striper fra før og de tok ikke fargen skikkelig, så jeg måtte ut og kjøpe to pakker til for å få ønsket resultat, da var jeg kommet opp i nesten samme pris som det ville kostet hos frisøren.

Fargen som frisøren bruker er mye mildere og sliter mindre på håret.

Skrevet
  Aryane skrev (På 25.1.2006 den 9.56):

Jeg anbefaler absolutt å gå til frisør. Spesielt hvis du har langt hår. Sist jeg farget håret selv ble det nesten like dyrt som å gå til frisør. Måtte ha to pakker farge siden jeg har langt hår. Men første forsøk ble fullstendig mislykket, hadde lyse striper fra før og de tok ikke fargen skikkelig, så jeg måtte ut og kjøpe to pakker til for å få ønsket resultat, da var jeg kommet opp i nesten samme pris som det ville kostet hos frisøren.

Fargen som frisøren bruker er mye mildere og sliter mindre på håret.

Jeg anbefaler merket Feria. Det får du kjøpt hos bla. Vita.

Skrevet

Gå til frisør. Der kan de hjelpe deg. De selger milde hårfarger der som gir mye glans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...