Gå til innhold

rar onanering

Anbefalte innlegg

Gjest rarejenta

Jeg er en jente som først i voksen alder har funnet ut hvordan jeg får orgasme. Må bruke både vibrator for å "varme" opp. Også må jeg bruke fingrene i en veldig spesifikk bevegelse. For det første blir jeg helt dødssliten i ene hånden av det her , fordi jeg må gni ganske hardt og det aller rareste. For at jeg skal komme må jeg spenne alle musklene og liksom holde pusten.

I dag har jeg dårlig samvittighet også. Har ikke gjort det på et 3 måneder ca. Så begynte jeg på kvelden og holdt på alt for lenge. Noe som resulterte i at jeg forsvov meg og mistet to skoletimer. Når jeg liksom først begynner har jeg problemer med å slutte , hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215580-rar-onanering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Agnes Cecilie

Det rareste er vel at du ikke hadde gjort det på tre måneder, syns jeg.

Jeg onanerer litt forskjellig, men det jeg gjør oftest er å spenne meg slik at jeg noen ganger er støl og stiv dagen etter. Holder vel ikke akkurat pusten, men stønner en del.

jeg holder ikke på i så mange timer at det går alvorlig ut over nattesøvnen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215580-rar-onanering/#findComment-1587341
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...