Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ideer til hva jeg kan kjøpe til mor og barn til fødselen? Nær slektning.

Skrevet

Har de badekar? Mor kan få velgjørende såper/oljer til badevannet og til barnet en badeleke og tøffe/søte (jogge)sko i mini str.kanskje?

Skrevet

Kjøp klær eller leker til babyen. Er det vanlig å kjøpe noe til moren også der du bor? Her kjøper vi kun noe til den nye babyen.

Skrevet

Babyen kan du kjøpe klær, teppe til. Mor kan du kjøpe en god krem el.lignende til

Skrevet

Til babyen kan du kjøpe babyteppe, klær i str. 62/68, gode barnebøker, barneleker som er av god kvalitet, babygym, leketeppe, osv, osv.

Til mor kan du kjøpe en god håndkrem. Eller du kan gi gavekort på barnepass! Om det er første barnet kan det hende hun ikke er helt klar til å la deg passe barnet med en gang. Men kanskje du kan få lov til å trille barnet en tur nå og da slik at hun kan få sove?

Gjest Masahiro
Skrevet

Et deilig pledd i ubeh. ull fra f.eks. nøstebarn til barnet og egenpleie til mor :)

Skrevet

Mor og far: Abonnement på Foreldre & barn.

Babyen: smykkeskrin, eventyrbok, smykke etc. (noe varig)

foreslår

Skrevet

Mor og far: Abonnement på Foreldre & barn.

Babyen: smykkeskrin, eventyrbok, smykke etc. (noe varig)

foreslår

Og glem ikke evt søsken... *S*

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har akkurat vært og handla barselgave til ungen til søstra mi. Han (tror det er en gutt) er ikke født ennå, men hun er over termin så det kan skje når som helst. Vel.. nok om det.

Jeg kjøpte hvertfall et mykt og godt babyteppe (knallfine på Princess, har dem bare i blått av en eller annen grunn), en sparkebukse, strømpebukse, body og sokker.

Her jeg bor er det ikke vanlig å gi noe til mor. Selv fikk jeg faktisk en håndkrem i barselgave fra jobben kom jeg på nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...