Gjest Timari Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 så det var reklamert for i et blad som noe nytt, men vet ikke om det er noe som kommer eller om det har kommet allerede har dere sett sånne dingser et sted? Da har man ihvertfall alltid minnepenn tilgjengelig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Høres upraktisk ut. Disse minnepennene tåler utrolig lite, så å gå med dem på seg hele tiden høres lite lurt ut. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Høres upraktisk ut. Disse minnepennene tåler utrolig lite, så å gå med dem på seg hele tiden høres lite lurt ut. Hmmmm .. Sikker på at de tåler lite? Leste for et års tid siden en undersøkelse der minnepenner ble utsatt for alt fra fall, tråkk, stekeovn, fryser, sand, vann osv osv, og alle minnepennene (utenom en, tror jeg) fungerte like godt etterpå. Og de ble utsatt for helt ekstreme ting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hmmmm .. Sikker på at de tåler lite? Leste for et års tid siden en undersøkelse der minnepenner ble utsatt for alt fra fall, tråkk, stekeovn, fryser, sand, vann osv osv, og alle minnepennene (utenom en, tror jeg) fungerte like godt etterpå. Og de ble utsatt for helt ekstreme ting. Oki, mulig jeg tar feil. Jeg har bare av en eller annen grunn gått ut fra at de tåler nada. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 http://www.gizmodo.com/gadgets/peripherals/michael-young-usb-bracelet-102731.php 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.