Gå til innhold

Har dere vært borti minnepenn (USB) som armbånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så det var reklamert for i et blad som noe nytt, men vet ikke om det er noe som kommer eller om det har kommet allerede

har dere sett sånne dingser et sted? Da har man ihvertfall alltid minnepenn tilgjengelig

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres upraktisk ut. Disse minnepennene tåler utrolig lite, så å gå med dem på seg hele tiden høres lite lurt ut.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Høres upraktisk ut. Disse minnepennene tåler utrolig lite, så å gå med dem på seg hele tiden høres lite lurt ut.

Hmmmm .. Sikker på at de tåler lite? Leste for et års tid siden en undersøkelse der minnepenner ble utsatt for alt fra fall, tråkk, stekeovn, fryser, sand, vann osv osv, og alle minnepennene (utenom en, tror jeg) fungerte like godt etterpå. Og de ble utsatt for helt ekstreme ting.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmmm .. Sikker på at de tåler lite? Leste for et års tid siden en undersøkelse der minnepenner ble utsatt for alt fra fall, tråkk, stekeovn, fryser, sand, vann osv osv, og alle minnepennene (utenom en, tror jeg) fungerte like godt etterpå. Og de ble utsatt for helt ekstreme ting.

Oki, mulig jeg tar feil. Jeg har bare av en eller annen grunn gått ut fra at de tåler nada.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...