Gå til innhold

Bulgaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Planlegger en liten sydentur, og lurer på å reise til Varnakysten i Bulgaria. Noen som har vært der? Det blir sikkert til Golden Sands eller Albena. Har dere noen hotell å anbefale??

Takk for svar

Skrevet

Jeg var i Varna for mange år siden (dog ikke på ferie).

Sansynligvis har det blit bedre der nå, men den gang (sent 80 tall) var det ikke mye å skryte av.

Det verste var servicen. Bulgarere generelt sett hadde over hode ingen aning om begrepet service.

Skulle du f.eks ha tak i en taxi, og det stod tre taxisjåfører sammen og pratet - så fikk du pent vente til de hadde skravlet ferdig.

Og det kunne ta svært lang tid......

Maten var også veldig dårlig.

Men som sagt - dette var lenge siden. Dog ville jeg vurdert andre alternativer. Eller i hvert fall sjekket med andre som har nyere referanser på hvordan det har blitt der - før jeg tok en avgjørelse, hvis jeg var deg.

Skrevet

Spørs på forventningene dine. Besøkte Sunny beach for noen år tilbake. Vi bodde på et fint hotell og koste oss maks. Vi ville bare kose oss på stranden, og slappe av. Men det var ingen store shoppingsmuligheter eller mange fine resturanter. Vi fant kun to resturanter vi likte, så det ble de to annahver dag.

Men likevel, vi hadde en super tur. Men for all del, ikke reis på restplass dit, for det er veldig mange hotell med dårlig standard.

Skrevet

Spørs på forventningene dine. Besøkte Sunny beach for noen år tilbake. Vi bodde på et fint hotell og koste oss maks. Vi ville bare kose oss på stranden, og slappe av. Men det var ingen store shoppingsmuligheter eller mange fine resturanter. Vi fant kun to resturanter vi likte, så det ble de to annahver dag.

Men likevel, vi hadde en super tur. Men for all del, ikke reis på restplass dit, for det er veldig mange hotell med dårlig standard.

Tidligere har jeg hatt lyst til å oppleve mye og besøke flere steder og sånt, men denne gangen tror jeg at jeg bare vil slappe av. Hvis vi reiser med apollo så er det jo noen hoteller som tilbyr "all inclusive", der du får alle måltider blant annet. Liker å besøke forskjellige restauranter, men kanskje dette er et alternativ hvis ikke der er så mye bra?

Du husker vel ikke hva hotellet heter? Er greit å bo på et ordentlig hotell når man først skal på tur... :)

Skrevet

Tidligere har jeg hatt lyst til å oppleve mye og besøke flere steder og sånt, men denne gangen tror jeg at jeg bare vil slappe av. Hvis vi reiser med apollo så er det jo noen hoteller som tilbyr "all inclusive", der du får alle måltider blant annet. Liker å besøke forskjellige restauranter, men kanskje dette er et alternativ hvis ikke der er så mye bra?

Du husker vel ikke hva hotellet heter? Er greit å bo på et ordentlig hotell når man først skal på tur... :)

Har ikke vært der du skal da. Husker ikke hva hotellet heter, men det var vel 4 eller 5 stjerner. Var det fineste hotellet den gangen, men ser at dem har fått mange nye i katalogene nå, så du finner nok noe bra. Sjekk bilder først, så du vet sånn ca. Norske reisebyrå jukser sikkert ikke sååå mye med bildene:)

God reise!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...