Gå til innhold

Hvor mange

Anbefalte innlegg

Gjest santorini
Skrevet

utenlandsturer har dere i året?( ferie).Hvor reiser dere?

Skrevet

Stort sett 1. Det har variert med Hellas, Tunisia, Spania, USA, Tyskland, Sverige og Danmark.

Skrevet

1-2.

Det blir stort sett langhelger i europeiske storbyer.

Skrevet

2-3 tror jeg. Harryturer ikke inkludert :o)

Det er snakk om langhelger eller sommerferie, og vi holder oss innen Europa. Syden liker ingen av oss.

Skrevet

1 eller 2. I fjor var vi i Danmark hele familien i august. Året før var vi i Sverige i august/september.

I år skal jeg til Lanzarote med venninner i mars. Kanskje det blir en Danmarkstur med familien til høsten? Mannen min var nettopp i danmark med jobben. Jeg pleier ikke å ha noen utenlandsturer med jobben min.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Toppen 1. Jeg er ikke så glad i å reise =)

Skrevet

Vanligvis har vi hatt 1-2 ferieturer til utlandet.

Sist året har jeg reist noe mer, også i forbindelse med jobb, så det har vel blitt en 6-7 i år, men det er ikke vanlig at det blir så mye.

Skrevet

Det blir 1 tur i året og da blir det en eller annen gresk øy. Skiathos blir den neste

Skrevet

Jeg var utenlands (Island) i 2004, da var det 13 år siden sist. Regner ikke Sverige som utlandet akkurat. :o)

Forhåpentligvis blir det ikke 13 år til neste gang!

Skrevet

Hvordan kunne jeg glemme London-helgen i april i fjor!? :o)

Men som du skjønner så har jeg ikke for vane å farte utenlands akkurat. Kan jeg skylde litt på at eksen min ikke var av den mest reiselystne typen?

Skrevet

Vi har i det siste hatt to turer. Tidligere hadde vi en. (Hadde dårligere råd før)

Har stort sett reist til de klassiske sydenstedene. Greske øyer, Tyrkia, Kanariøyene, Madeira, Menorka + noen turer til USA.

I år blir det Kenya og Tenerife. Kenya gleder jeg meg veldig til, og så er det bare drøye to mnd. til vi reiser:-)

Skrevet

Det blir stort sett to eller tre. I 2004 var jeg i Stockholm, Dubai og Kroatia. I 2005 var det Milano og Spania. I år blir det London, Dublin og Iran;-)

Skrevet

Vi har ingen fast vane med å reise utenlands på ferie, det er mer tilfeldig, liksom.

De siste 10 åra har det vel blitt 1-3 turer i året - Sverige er ikke inkludert, vi bor for nære og har mange helgeturer dit i løpet av et år.

Turene har gått til Kanariøyene, Island, England, Danmark, USA og Canada.

I år har jeg èn utenlandstur planlagt, til Praha. Også blir det vel en eller to turer med jobben, der den ene går til Polen og den andre er uvisst enda.

Skrevet

Reiser til USA et par ganger i året, ellers blir alt bare trist og leit. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg reiser til USA så ofte jeg kan, det er ikke så ofte desverre, ca hvert annet år..:-I

Men det hender jeg får smøget inn litt annet også, men ikke ofte, da blir det gjerne noe billig.

Sist jeg var utenlands annet enn USA var da jeg dro til London i 2004.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...