Gjest Flystripa Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det florerer med slankeklubber på nettet. Er du med i en av disse? Hvilken er best? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Opprettet bruker på den som er reklame for under her i går. www.vektklubben.no Den er gratis ) Har en venninnge som meldte seg inn i vg`s vektklubb for noen dager siden. Hun sa sidene var elendige og meldte seg ganske fort ut. 0 Siter
Gjest VK-medlem Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Opprettet bruker på den som er reklame for under her i går. www.vektklubben.no Den er gratis ) Har en venninnge som meldte seg inn i vg`s vektklubb for noen dager siden. Hun sa sidene var elendige og meldte seg ganske fort ut. Tull, VG sin vektklubb er kjempebra ! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Tull, VG sin vektklubb er kjempebra ! Ja, ikke vet jeg. Giddet ikke prøve når hun sa sidene var så dårlige. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har vært medlem av somebody.no og den syns jeg er veldig bra når det gjelder å legge inne matvarer og trening, men da bør man kunne litt om kosthold fra før for det er ikke noe særlig dietter og treningsopplegg der. 0 Siter
Gjest også VK-medlem Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg synes VG's vektklubb er kjempebra. Lettvint og får en bra oversikt og kontroll på hva jeg putter i meg. Selv gikk jeg ned 10 i løpet av sommeren. Synes ikke det var vanskelig i det hele tatt og det føltes ikke som en slankekur. Nå er jeg avvent med godtespising, greier å begrense meg og er mye sunnere og opplagt enn før. 0 Siter
Gjest zal Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Opprettet bruker på den som er reklame for under her i går. www.vektklubben.no Den er gratis ) Har en venninnge som meldte seg inn i vg`s vektklubb for noen dager siden. Hun sa sidene var elendige og meldte seg ganske fort ut. Lurte på å melde meg inn der selv. Men vet du om dette nyhetsbrevet kommer i posten eller på mail? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 www.vektklubben.no er gratis. Der får du alt du får via et grete roede kurs bortsett fra den personlige kurslederen, boka og veiing under kontroll av andre. Dagboka deres er kjempefin. Har masse vanlige matvarer innlagt så det er bare å trykke på dem, angi mengde, så beregner den kaloriene selv. Du får også kaloriforbruk på all trimmen du gjør. 0 Siter
Gjest zal Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 www.vektklubben.no er gratis. Der får du alt du får via et grete roede kurs bortsett fra den personlige kurslederen, boka og veiing under kontroll av andre. Dagboka deres er kjempefin. Har masse vanlige matvarer innlagt så det er bare å trykke på dem, angi mengde, så beregner den kaloriene selv. Du får også kaloriforbruk på all trimmen du gjør. Prøver igjen jeg... Nyhetsbrevet det står om, kommer det på mail eller i postkassa? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Prøver igjen jeg... Nyhetsbrevet det står om, kommer det på mail eller i postkassa? Jeg får det på mail. Persillebladet kaller de det tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.