Gå til innhold

Slanksklubb på nett? Hvilken synes du er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Det florerer med slankeklubber på nettet. Er du med i en av disse? Hvilken er best?

Fortsetter under...

Skrevet

Opprettet bruker på den som er reklame for under her i går. www.vektklubben.no

Den er gratis :o)

Har en venninnge som meldte seg inn i vg`s vektklubb for noen dager siden. Hun sa sidene var elendige og meldte seg ganske fort ut.

Gjest VK-medlem
Skrevet

Har en venninnge som meldte seg inn i vg`s vektklubb for noen dager siden. Hun sa sidene var elendige og meldte seg ganske fort ut.

Tull, VG sin vektklubb er kjempebra !

Skrevet

Tull, VG sin vektklubb er kjempebra !

Ja, ikke vet jeg. Giddet ikke prøve når hun sa sidene var så dårlige.

fei1365380229
Skrevet

Jeg har vært medlem av somebody.no og den syns jeg er veldig bra når det gjelder å legge inne matvarer og trening, men da bør man kunne litt om kosthold fra før for det er ikke noe særlig dietter og treningsopplegg der.

Gjest også VK-medlem
Skrevet

Jeg synes VG's vektklubb er kjempebra. Lettvint og får en bra oversikt og kontroll på hva jeg putter i meg.

Selv gikk jeg ned 10 i løpet av sommeren.

Synes ikke det var vanskelig i det hele tatt og det føltes ikke som en slankekur.

Nå er jeg avvent med godtespising, greier å begrense meg og er mye sunnere og opplagt enn før.

Annonse

Skrevet

Lurte på å melde meg inn der selv. Men vet du om dette nyhetsbrevet kommer i posten eller på mail?

skorpionfisken
Skrevet

www.vektklubben.no er gratis.

Der får du alt du får via et grete roede kurs bortsett fra den personlige kurslederen, boka og veiing under kontroll av andre.

Dagboka deres er kjempefin. Har masse vanlige matvarer innlagt så det er bare å trykke på dem, angi mengde, så beregner den kaloriene selv. Du får også kaloriforbruk på all trimmen du gjør.

Skrevet

www.vektklubben.no er gratis.

Der får du alt du får via et grete roede kurs bortsett fra den personlige kurslederen, boka og veiing under kontroll av andre.

Dagboka deres er kjempefin. Har masse vanlige matvarer innlagt så det er bare å trykke på dem, angi mengde, så beregner den kaloriene selv. Du får også kaloriforbruk på all trimmen du gjør.

Prøver igjen jeg... :) Nyhetsbrevet det står om, kommer det på mail eller i postkassa?

skorpionfisken
Skrevet

Prøver igjen jeg... :) Nyhetsbrevet det står om, kommer det på mail eller i postkassa?

Jeg får det på mail. Persillebladet kaller de det tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...