Gå til innhold

hva er typiske navn på "problembarn"?

Anbefalte innlegg

Gjest navn på problembarn
Skrevet

en jeg snakket med som jobbet på en spesialskole for barn med atferdsvansker, sa at det var en del navn som skilte seg ut. Det var Roy-varianter, Ronny, Andre. Daniel også faktisk

Vet dere om noen flere?

med fare for å fornærme noen foreldre her..

Fortsetter under...

Gjest navn på problembarn
Skrevet

Kenneth og Roger

Er det ungdommer i dag som heter Roger? Trodde det var mest eldre narkomane som het det jeg?

Skrevet

Har hørt at Johnny også inngår i den kategorien.

Men det er jo litt skummelt å generalisere slik...

Lurer forresten på hvor Kevin er på den statistikken.

Annonse

Petrine Eiffel
Skrevet

Har hørt at Johnny også inngår i den kategorien.

Men det er jo litt skummelt å generalisere slik...

Lurer forresten på hvor Kevin er på den statistikken.

Hehe, tror kanskje dette navnet er ganske overrepresentert i denne sammenhengen:-) Uten å være generaliserende;-)

Skrevet

Andre, Remi, Kim, Robin, Ronny, Johnny, Kai, Roger.

Akkurat de navnene tenker jeg også på som "rampe-navn", inkludert Kevin.

Må legge til at jeg tror jeg kjenner flotte gutter med nesten alle disse navnene som ikke er slamper :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Andre, Remi, Kim, Robin, Ronny, Johnny, Kai, Roger.

*LOL*

Jeg vet om en som heter Kai Roger. Han er mildt sagt et problembarn,kan du si :P

Skrevet

Hehe, tror kanskje dette navnet er ganske overrepresentert i denne sammenhengen:-) Uten å være generaliserende;-)

*Smiler stort*, det ville ikke forbause meg heller. Selvsagt uten å generalisere!

Skrevet

Heldigvis er ikke navnet til min sønn på lista deres ennå, å ja han har adhd.

Har ikke noe tro på dette med navn jeg, kjenner mange forskjellige navn med adhd m.m.

Hvilke navn er solskinnsbarn da?

Gjest Flystripa
Skrevet

Heldigvis er ikke navnet til min sønn på lista deres ennå, å ja han har adhd.

Har ikke noe tro på dette med navn jeg, kjenner mange forskjellige navn med adhd m.m.

Hvilke navn er solskinnsbarn da?

Hei! Det er nok snakk om navn på vanekriminelle, født på 60- og 70-tallet, som går igjen på statistikkene. Ganske snevert, men med en flik av sannhet i seg. Navnene er dog alminnelige navn, og _mange_ har disse navnene. De navnene jeg skrev, bl.a. Christian (et overpopulært navn i 3 tiår), vil nok komme på statistikken i årene som kommer. jeg skrev det egentlig som et motstykke til disse navnene som vanligvis blir nevnt i slik sammenheng.

Jeg er faktisk gift med en veldig snill og flott mann, som bærer navnet Ronny. Synes synd på ham pga av navnet noen ganger. Hadde definitivt vært mer "classy" å presentert han med et annet navn ;o)

Annonse

Skrevet

Tommy er også et navn som skiller seg ut.

Andre navn: Leif (forbinder det med en eldre narkoman i byen), Kent, Lasse, Tom med to fornavn som Tom Andre osv og sikkert mange fler

Skrevet

Tommy er også et navn som skiller seg ut.

Andre navn: Leif (forbinder det med en eldre narkoman i byen), Kent, Lasse, Tom med to fornavn som Tom Andre osv og sikkert mange fler

Uffda, Leif som er verdens hyggeligste!

*s*

Skrevet

Er det ungdommer i dag som heter Roger? Trodde det var mest eldre narkomane som het det jeg?

Vel, det var navn på problemungdommer da jeg selv var ungdom. Så at de i dag er halvgamle narkiser kan sikkert stemme ;)

Skrevet

Hei! Det er nok snakk om navn på vanekriminelle, født på 60- og 70-tallet, som går igjen på statistikkene. Ganske snevert, men med en flik av sannhet i seg. Navnene er dog alminnelige navn, og _mange_ har disse navnene. De navnene jeg skrev, bl.a. Christian (et overpopulært navn i 3 tiår), vil nok komme på statistikken i årene som kommer. jeg skrev det egentlig som et motstykke til disse navnene som vanligvis blir nevnt i slik sammenheng.

Jeg er faktisk gift med en veldig snill og flott mann, som bærer navnet Ronny. Synes synd på ham pga av navnet noen ganger. Hadde definitivt vært mer "classy" å presentert han med et annet navn ;o)

Her har du bursdagsgave til mannen din: ;o)

http://www.nrk.no/nyheter/kultur/4494957.html

Skrevet

Sikert flere som har nevnt disse nedover her, men likevel: Johnny, Ronny, Roger; Kenneth, Kent, Jim-*...*, Tom-*...*, Tommy, Roy, Linda, Monica.

Dessuten ser det for meg ut som en god del verstinger og gangsterbabes har dillete navn med massevis av c´er, x´er og h´er. Jålete navn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...