Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 For å være seriøs - jeg har en fantastisk jobb fra før - ja, jeg har faktisk 2 -og det skulle en skikkelig lønning og bilordning til for å få meg til å slutte med det jeg holder på med Ok, så det er altså små sjangser for at du går for denne stillingen. Du trenger naturligvis ikke å fortelle om du søker på den eller ikke :-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Ok, så det er altså små sjangser for at du går for denne stillingen. Du trenger naturligvis ikke å fortelle om du søker på den eller ikke :-) Forteller herved: jeg er ikke i søkeHAUGEN .) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Forteller herved: jeg er ikke i søkeHAUGEN .) Jeg vil ikke tro at den søkeHAUGEN er så veldig stor ut i fra de kriteriene de ønsket. Men takk for at du fortalte at du ikke er i den, da trenger jeg ikke å ta på meg silkehanskene når jeg svarer deg fremover ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.