Gå til innhold

Anbefalte innlegg

livet er en berg og dalbane....

For to dager siden på sitt beste, og i dag tilbake i kjelleren...

har SA i uke5 konkluderte jeg i dagmorges sammen med legen...

faktisk føler jeg meg litt lettet (merkelig!!), men sikker fordi at usikkerhet og følesen av at alt går galt igjen er verre enn å faktisk vite hvordan det har gått....

Trøsten er vel at det kan kun gå en vei...til himmmels :)!

og at dersom dette skjer en gang til (3gang)...så får jeg sporenstrax henvisning til gynikolog slik at vi kan finne ut (forhåpentligvis) hvorfor dette skjer igjen og igjen...

men grapefrukt og wild yam blir det hvertfall fra EL denne måneden, det førte hvertfall til positiv test :)!

Lykke til alle andre testere denne måneden håper det klaffer bedre for dere!

Snart kommer jeg etter altså, for nå MÅ!! det snart være vår tur!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215606-s%C3%A5-kom-mensen-for-fullt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Å kjære -thaliana - så utrolig trist!

Jeg føler sånn med deg i denne vanskelige perioden. Jeg vet hvor vondt det er å miste, og hvor grusomt urettferdig det føles.

Bruk litt tid på å kjenne på sorgen nå - det er en stor påkjenning for både kropp og sjel og abortere. Det er lov å falle litt sammen når livet er på sitt værste, og det er lov til å syntes synd på seg selv.

Å kjære -thaliana - så utrolig trist!

Jeg føler sånn med deg i denne vanskelige perioden. Jeg vet hvor vondt det er å miste, og hvor grusomt urettferdig det føles.

Bruk litt tid på å kjenne på sorgen nå - det er en stor påkjenning for både kropp og sjel og abortere. Det er lov å falle litt sammen når livet er på sitt værste, og det er lov til å syntes synd på seg selv.

takk for forståelsen, alltid godt å vite at der finnes andre som har opplevd nesten det samme, og som (tror jeg 100% hvertfall) lykkes neste gang :)!

fuji1365380447

takk for forståelsen, alltid godt å vite at der finnes andre som har opplevd nesten det samme, og som (tror jeg 100% hvertfall) lykkes neste gang :)!

Som jeg skrev til deg i går - her er ulempen med å ha så følsomme graviditetstester som vi har nå.

Hadde dette vært for 20 år siden hadde du sluppet traumet med å oppleve en abort. Du ville bare ha opplevd at mensen kom igjen - denne gangen litt for sent.

Kanskje det er best for psyken og ikke teste med en gang, men la det gå en uke eller noe sånt over IKM før man får det bekreftet.

men det er vel lettere sagt en gjordt.

Lykke til fremover, og ta vare på deg selv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...